برای خرید جار شیشه ایی با قیمت کارخانه باید به کجا مراجعه کرد؟ جارهای شیشه ایی دارای تنوع بسیاری در بازار بوده و دارای رنج قیمت مختلفی می باشند. خرید جار شیشه ایی برای کسانی که به صورت عمده این محصول را خریداری می کنند بهتر است که با قیمت کارخانه باشد.

اما چگونه می توان با قیمت کارخانه جار شیشه ایی را تهیه کرد تا بتوان در هزینه ها صرفه جویی کرد؟

شما با استفاده از این فروشگاه  اینترنتی می توانید خرید های عمده ی خود را با قیمت مناسب انجام دهید.

خرید جار شیشه ایی

عوامل موثر بر قیمت جار شیشه ایی

تنوع موجود در بازار همیشه این دغدغه را برای فرد خریدار ایجاد می کند که کدام یک از جارهای شیشه ای مناسب ترین بوده و هم چنین با توجه به قیمت های مختلف فرد خریدار دچار سردرگمی شده و همیشه یک سوال برای فرد خریدار ایجاد می شود که چرا قیمت ها و رنج جارها با هم تفاوت دارد. قیمت خرید جار شیشه ای تحت تاثیر بعضی از عوامل بوده.

عواملی بر روی این قضیه تاثیرگذار است که به اختصار آن را توضیح می دهیم:

  • نوع و جنس شیشه: مواد اولیه ی شیشه در درجه های مختلفی قرار دارد هر چه شیشه دارای مواد درجه یک تری باشد دارای شفافیت بیشتری بوده باعث افزایش قیمت آن می شود.
  • تیتراژ قابل خرید: مسلما شما هر جنسی را که به صورت عمده خریداری کنید دارای قیمت کمتری می باشد.
  • خرید از فروشگاه ها یا تولیدی ها: فروشگاه ها مسلما قیمت بیشتری را نسبت به تولیدی و خود کارخانه داشته در نتیجه قیمت کارخانه و تولیدی در حالت کمتری بوده اما فروشگاه به دلیل آنکه پخش عمده ندارد و مسائلی مانند حمل و نقل و … را دارد هزینه ی بیشتری دارد و قیمت بالاتری را اعلام خواهد چرا که به صورت خرده جارها را می فروشد.

کارخانه ها ی تولید جار شیشه ایی

کارخانه های تولید جار شیشه ایی در ایران در چندین شهر مختلف از ایران به تولید و عرضه انواع ظرف های بسته بندی مشغول بوده و هم چنین کارگاه هایی نیز در این زمینه فعالیت می کنند. خرید جارهای شیشه ای برای تمامی استان ها امکان پذیر بوده و با روش های مختلف می توان جار مورد نظر خود را خریداری کنید.

کارخانه های واقع در استان های مختلف:

  • تهران
  • اصفهان
  • شیراز
  • و …

شما می توانید انواع جارهای شیشه ایی را در تیتراژهای مختلف را با استفاده از این سایت در هر نقطه از ایران که هستید خریداری کنید.

جهت اطلاع بیشتر و دریافت کاتالوگ با ما توسط راه های اتباطی زیر در ارتباط باشید.

منبع: www.jarmarket.ir