خرید ظرف جار شیشه ایی با ظرفیت 700 سی سی برای انواع محصولات مانند ترشی، مربا، ادویه جات، عسل و غیره. برای بسته بندی بسیاری از محصولات یکی از ظروفی که بیشترین استفاده را در بین بقیه ظروف دارد ظرف هایی با ظرفیت های 350 سی سی، 700 سی سی، 1000 سی سی می باشد.

نوع بسته بندی محصولات بسیار مهم بوده طرح و شکل ، ظرفیت سه پارامتر مهم در ظرف های بسته بندی بوده که باید بسته به نوع محصول درست انتخاب شود.

انتخاب درست این موضوع می تواند تاثیر بسیاری بر روی فروش محصول شما بگذارد.

برای حفظ و نگه داری محصولات غذایی ظرف باید دارای ویژگی ایی بوده که بتواند قدرت نگه داری را تا میزان زیادی بالا ببرد. ظرف مناسب برای این کار کخ دارای قدرت نگه داری بسیار باشد جارهای شیشه ایی بوده که تولیدکننده های مختلف با روش های خلاقانه طرح های مختلفی را به بازار عرضه می کنند تا بسته بندی محصولات غذایی به زیباترین نوع خود برسد.

خرید ظرف جار شیشه ایی

انتخاب ظرف مناسب جار شیشه ایی

انتخاب ظرف مناسب جار شیشه ایی برای خریداران همیشه در قدیم سخت بود چرا که باید برای پیدا کردن طرح مورد نظر خود زمان زیادی را صرف می کردند تا ظرف مورد نظر خود را پیدا کنند.

در روش نوین خرید اینترنتی اینکار بسیار آسان شده و شما می توانید تنوع بیشتری از محصولات را ببیند و راحت تر انتخاب خود را انجام دهید.

نمونه هایی از جارهای ارائه شده توسط شرکت دینا

  • 500  سی سی و 1000 سی سی

 

  • 700 سی سی

خرید ظرف جار شیشه ایی