فروش جار شیشه ای در اصفهان به صورت عمده را می توانید در مراکز و فروشگاه های بزرگ که در حال انجام فعالیت های فروش شیشه هستند جستجو کنید. جار شیشه ای را بر اساس چه نوع ویژگی هایی قیمت گذاری می کنند؟ فروش جار شیشه ای هنگام عرضه به مشتری به صورت عمده است یا خرد؟ مراکز فروش جار شیشه ای را در کجا می شود یافت؟ شیشه جار اصفهان که با کیفیت ترین نوع جار شیشه ای در ایران است را چطور میتوان خریداری کرد؟

فروشگاه دینا پکینگ بر آن است که در این مطلب به تمامی این سوالات ذهنی شما به طور صریح پاسخ دهد.

فروش جار شیشه ای در اصفهان به صورت عمده

قیمت جار شیشه ای

جار شیشه ای به دلیل شکل ظاهری زیبا و شکیلی که دارند از بهترین ظروف برای محافظت از مواد غذاییِ مورد استقبال مردم ایران و علی الخصوص سایر کشورها گردیده است. ما هم به منظور خدمت رسانی هر چه بیشتر برآنیم که در سطح خاورمیانه جارهای شیشه ای متنوع و شکیل را گسترش دهیم. در این امر نیز تا حدودی موفق بوده ایم. و جار شیشه ای ایران در سطح کشورهای مرزی و حتی در آن سوی مرزها طرفداران بلقوه ای داشته و ما در صادرات جار شیشه ای رتبه های عالی را به خود اختصاص داده ایم.

عوامل بسیاری هستند که بر قیمت جارهای شیشه ای تاثیر گذارند که تعدادی از این عوامل عبارتند از:

  1. تعداد سفارش جار شیشه ای
  2. خط تولید جار شیشه ای
  3. شکل ظاهری جار شیشه ای
  4. سایز جار شیشه ای
  5. درب جار شیشه ای
  6. نحوه خرید و فروش جار شیشه ای

اگر در جستجو جار شیشه ای با قیمت ارزان هستید به شما پیشنهادی می کنم از طریق تماس با ما با با فروشگاه دینا پکینگ تماس گرفته و از قیمت مطلع گردید و در صورت نیاز برای خرید نیز اقدام نمایید.

قیمت جار شیشه ای

شیشه جار اصفهان

جار شیشه ای در اصفهان توسط بزرگترین تولید کننده و عرضه کننده ی جارهای شیشه ای یعنی شرکت جار دینا توزیع میگردد. البته امکان خرید از این شرکت در سرتاسر ایران فراهم بوده و تنها از طریق یک تماس و یا مراجعه به فروشگاه جار دینا امکان پذیر میباشد. برای مشاهده ی مدل های موجود در این تولیدی و فروشگاه میتوانید به کاتالوگ محصولات جار شیشه ای سایت مراجعه نمایید. در ادامه نیز در خصوص شیشه جار اصفهان و به طور کلی خرید و فروش جار شیشه ای در اصفهان توضیحات بیشتری را ارائه خواهیم داد.

شیشه جار اصفهان

خرید عمده ظروف شیشه ای

بسیاری از فروشگاه ها که در زمینه شیشه فعالیت می کنند محصولات خود را به صورت عمده عرضه می کنند و از خرده فروشی دوری می کنند. بیس کار فروشگاه دینا پکینگ نیز در الویت اول عمده فروشی است. اما در این فروشگاه چون مشتری مداری و رضایت مشتری برایش حائز اهمیت فراوانی است، درخواست جزئی مشتری را نیز با مقدار یک کارتن و… نیز پذیرفته میشود. شما می توانید از مرکز فروش جار شیشه ای دینا که در اصفهان واقع گردیده است در تهران، شیراز، مشهد، تبریز، بوشهر و به طور کلی سرتاسر ایران خرید نمایید.

خرید عمده ظروف شیشه ای

 

شکل ظاهری جار شیشه ای

شکل های ظاهری جار شیشه ای در فروشگاه دینا پکینگ تنوع بسیاری دارد. که این تنوع و زیبایی را در فروشگاه های دیگری نمی توانید پیدا کنید. شکل های ظاهری دیگری از جارهای شیشه ای (علاوه بر مدل هایی که در بالا عنوان گردید.) به صورت زیر می باشد.

  • شکلاتی        ارتفاع 5\10
  • کوپ ساده     ارتفاع 15
  • کوزه ای        ارتقاع 12
  • شش ظلعی   ارتفاع 5\19
  • چهار گوش    ارتفاع 12
  • استوانه ای    ارتفاع 17
  • گوشواره ای   ارتفاع 7
  • شش گوش   ارتفاع 11
  • کوپ عینکی  ارتفاع 16/5

قیمت انواع ظروف جار شیشه ای بستگی به نوع انتخاب و شکل ظاهری دارد.

 

شکل ظاهری جار شیشه ای

سایز جار شیشه ای

در خط تولید، جارهایی شیشه ای در پنج سایز متفاوت ساخته می شوند:

  1. خیلی کوچک
  2. کوچک
  3. متوسط
  4. بزرگ
  5. خیلی بزرگ

تولید ظروف جار شیشه ای در فروشگاه دینا پکینگ در سایز هایی که مورد مصرف مشتری است ارائه می شود. برای مشاهده ی سایزهای دقیق مربوط به هر مدل که از 50 گرمی تا چندین کیلویی (بر حسب عسل) را در بر میگیرد میتوانید به همان کاتالوگ محصولات جار شیشه ای مراجعه نمایید.

سایز جار شیشه ای

درب جار شیشه ای

درب جار های شیشه ای هم مانند خود جارهای شیشه ای، شکل ظاهری، سایز، نوع و رنگ های مختلفی را به خود اختصاص داده است. نوع درب با سایز درب را در زیر بیان می کنیم:

  1. درب فلزی در سایز های  82 و 66
  2. درب پلاستیکی در سایز های 88 و 72
  3. درب کانتینری در سایز های پایه بلند و پایه کوتاه ساده و فانتزی
  4. درب چفتی

لازم به ذکر است که درب کانتینری تنها به شرکت دینا پکینگ اختصاص داده شده است.

درب جار شیشه ای

نحوه فروش جار شیشه ای

به نظر شما برای تهیه جار شیشه ای به کدام شهر باید سفر کرد؟ خوشبختانه با گسترش فضای مجازی و وجود اینترنت دیگر نیازی نیست برای تهیه جار شیشه ای سفر کنید. شما با کمترین هزینه و کمترین زمان به صورت اینترنتی می توانید سفارشات خود را در هر تعداد ثبت کرده و در موعد مقرر از باربری تحویل بگیرید. البته به منظور خرید حضوری نیز میتوانید به دفتر فروش که در نجف آباد اصفهان واقع گردیده است مراجعه نمایید و در صورت سفارش با تعداد بالا نیز میتوانید به انبارها و کارخانه که در تهران واقع گردیده است مراجعه کنید.

نحوه فروش جار شیشه ای

خرید بانکه شیشه ای

علاوه بر جارهای شیشه ای، محصولات بسیار دیگری را نیز میتوانید به صورت مستقیم از شرکت دینا خریداری نمایید. بانکه های شیشه ای نیز که همچون جارهای شیشه ای دارای مدل های فراوانی ست، از همین محصولات هستند که برای اطلاع از مدل ها و سایزهای آن ها میتوانید از طریق شماره های درج شده در بخش تماس با مای سایت و پیامرسان های ایتا، تلگرام، واتس اپ و یا هر پیامرسانی که در دسترس دارید درخواست مدل را مطرح کرده تا تصاویر، سایزبندی و قیمت های آن ها خدمتتان ارسال گردد.

 

مرکز فروش تنگ شیشه ای در اصفهان

تنگ شیشه ای نیز از دیگر محصولات تولیدی شرکت دینا میباشد که در سایزهای مختلف تولید گردیده و به صورت عمده عرضه میگردند که برای کسب اطلاعات بیشتر برای خرید آن ها نیز میتوانید به شرکت دینا مراجعه نمایید. به منظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص آن ها نیز میتوانید به طریق مشابهی با بانکه های شیشه ای اقدام نمایید.