قیمت ظروف جار شیشه ای عسل در کارخانه تولید جار بر اساس معیارهایی تعیین و ارزش گذاری می شود. یکی از معیار هایی که در قیمت جار حائز اهمیت است نحوه ی تهیه ظروف شیشه ای می باشد. هنگامی که مشتری از متد فروشگاه اینترنتی جار درخواست خود را به صورت آنلاین انجام دهد قیمت ظروف جار مناسب تر برای او محاسبه می شود. به نظر شما قیمت ظروف جار شیشه ای عسل زیاد است؟

قیمت ظروف جار شیشه ای عسل/ فروشگاه اینترنتی جار

آیا قیمت ظروف شیشه ای بسته بندی بالاست؟

به منظور پاسخگویی به این سوال در ابتدا لازم است که شما با مزایای این ظروف آشنا شوید. و به منظور اطلاع از قیمت دقیق آن ها نیز در ابتدا لازم است که با انواع این ظروف آشنا شوید. در ادامه ما در خصوص انواع ظروف شیشه ای بسته بندی و ظروف شیشه ای عسل صحبت خواهیم کرد اما در اینجا لازم است که به مزایایی چند از ظروف شیشه ای بسته بندی اشاره کنیم. مزایای این ظروف به صورت کاملا خلاصه عبارتند از:

  • کیفیت بسیار بالا
  • عدم واکنش پذیری و ترکیب با محصولات
  • حفظ کیفیت محصولات و عسل در این ظروف به بهترین شکل ممکن
  • شفافیت این ظروف و نمایش کیفیت محصول
  • شکیل بودن
  • جلب توجه مشتری و افزایش فروش با استفاده از این ظروف در بسته بندی عسل
  • تجزیه پذیر بودن و عدم آسیب رسانی به محیط زیست
  • و…

متناسب با این مزایا و با توجه به این نکته ی مهم که بسته بندی شیشه ای میتواند فروش محصولات را تا چند برابر افزایش دهد و قیمت مواد اولیه ی شیشه بالاست، میتوان نتیجه گرفت که قیمت این ظروف بالا نبوده و متناسب با قیمت، مزایایی را در اختیار ما قرار میدهد. چه بسا که میتوان با خرید مستقیم از کارخانه ظروف شیشه ای را با قیمت بسیار مناسب تری به نسبت بازار نیز خریداری نمود. در ادامه ضمن معرفی انواع این ظروف در خصوص نحوه ی خرید مستقیم از کارخانه نیز صحبت خواهیم کرد.

آیا قیمت ظروف شیشه ای بسته بندی بالاست؟

قیمت ظروف شیشه ای بسته بندی عسل

ظروف شیشه ای بسته بندی دارای انواع مختلفی هستند که دو نمونه از کاربردی ترین آن ها:

  • جارهای شیشه ای
  • بطری های شیشه ای

میباشند. جار شیشه ای و بطری شیشه ای تقریبا دارای ویژگی های یکسانی میباشند و تنها در کاربرد و شکل ظاهری متفاوت میباشند. اما از آنجاییکه هدف بررسی ظروف عسل میباشد و جارهای شیشه ای هستند که به منظور بسته بندی و نگهداری عسل مورد استفاده قرار میگیرند، از اینجای مطلب به بعد در خصوص جارهای شیشه ای صحبت میکنیم اما تمامی نکاتی که مطرح میشوند را میتوان به بطری های شیشه ای نیز تعمیم داد. قیمت ظروف جار شیشه ای برحسب ضابطه هایی نرخ گذاری می شود.
دلایل این ضابطه ها به صورت کلی به شرح زیر می باشد.

  1. میزان درخواستی ظروف جار
  2. شکل ظاهری
  3. کیفیت جار
  4. نحوه تهیه ظروف

هر کدام از عوامل بیان شده در افزایش و کاهش قیمت ظروف جار موثر است. به شما پیشنهاد می کنم از طریق فرم تماس با ما با فروشگاه دینا پکینگ برای جویا شدن از قیمت ظروف جار تماس حاصل فرمایید. در ادامه مطلب یکایک عوامل را برسی می کنیم.

قیمت ظروف جار

میزان سفارش

میزان سفارش جار به دو صورت تقاضا می شود.

  1. به صورت عمده.
  2. به صورت خرد.

پایه بسیاری از فروشگاه های فروش جار به صورت عمده می باشد. در فروش عمده هزینه ها و زحماتی که برای فروشنده دارد کمتر می باشد، از این رو قیمت عمده ظروف جار در فاکتور مناسب تر زده می شود. علاوه بر این، تخفیفاتی شامل خرید عمده می شود که در خرید جز در نظر گرفته نمی شود.

 

جار شیشه ای عسل

شکل ظاهری جار

شکل ظاهری ظروف جار قیمت های مختلفی را به خود اختصاص داده است. نوع انتخاب متقاضی در هنگام انتخاب ظروف جار تعیین کننده قیمت آن ظروف می باشد. به عنوان نمونه، ظروف ساده گرد ارزان تر از ظروف قلبی و هشت گوش می باشد. به طور کلی مدل های جارهای شیشه ای به صورت زیر می باشد:

  • مخروطی
  • شش گوش
  • چهار گوش
  • هشت ظلعی
  • استوانه ای
  • مربع
  • گرد
  • قلبی
  • دواتی
  • و…

که با مراجعه به کاتالوگ محصولات جار شیشه ای میتوانید آن ها را مشاهده نمایید.

 

شکل ظاهری جار شیشه ای عسل

شیشه جار اصفهان

تولید کننده ی ظروف شیشه ای اصفهان با تجارب بسیاری که از قدیم الایم در زمنیه ی تولید انواع جارهای شیشه ای به دست آورده است، دست به تولید انواع شیشه های زیبا و شکیل زده است به طوری که حتی در آن سوی مرزهای ایران خواهان زیادی را به خود جذب کرده است. اصفهان مرکز ثقل کارخانه تولید جار شیشه ای عسل و انواع جارهای شیشه ای دیگر با مساحت چند هکتاری در حال فعالیت و فروش جار شیشه ای با قیمت مناسب هستند. فروشگاه دینا جار بزرگ ترین مرکز فروش ظروف شیشه ای در تهران، اصفهان و در اقصی نقاط دیگر ایران میباشد که صاحب کارخانجات تولیدی ظروف شیشه ای اصفهان میباشد و در قالب های متفاوت طیف گسترده ای از فروش عمده و خرد را به خود اختصاص داده است.

 

شیشه جار اصفهان

کارخانه تولید جار

در کارخانه تولید جار علاوه بر ظروف شیشه ای، ظروف پلاستیکی با قیمت مناسب ساخته می شود. در مطالب بالا بیان کردیم که نوع سفارش مشتری می تواند در کیفت جار تاثیر بگذارد. و هر چه کیفیت جار بالا باشد قیمت آن هم به همان اندازه افزایش می یابد.

در خط تولید جارهای شیشه ای به سه صورت تولید می شوند که عبارتند از:

  1. دستی
  2. اتوماتیک
  3. نیمه اتوماتیک

که انتخاب هر کدام از این روش ها منجر به تفاوت کیفیت جارهای شیشه ای تولید شده میگردد. به طور کلی جارهای شیشه ای که به صورت کاملا اتومات تولید میگردند دارای کیفیت بالاتری نسبت به دو شیوه ی دیگر دارد. اگر سفارش مشتری در تعداد کم باشد با استفاده از روش دستی ظروف جار را تولید می کنند. اما اگر تعداد درخواست خریدار جار به صورت عمده و بالای 1000 باشد از روش اتوماتیک در خط تولید استفاده می شود. فرقی که در خط تولید دستی و تمام اتوماتیک است این است که رنگ جار های تولید شده به روش دستی و نیمه اتوماتیک سبز و دارای کمی حباب می باشد. اما در خط تولید اتوماتیک شیشه های جار شفاف و بدون حباب ساخته می شود. البته لازم به ذکر است که تنها تعداد اندکی از مدل های جار شیشه ای عسل همچون:

  • تپل اتومات
  • نمونه ای از مدل ها استوانه ای
  • مربایی استوانه ای
  • و…

هستند که به صورت اتومات قابل تولید هستند. البته به صورت دستی نیز میتوان جارهای شیشه ای را با کیفیت بالاتر و به طور ویژه و به درخواست مشتری تولید نمود. پس با تفاسیر بیان شده به این نتیجه می رسیم که قیمت جار های ساخته شده در خط تولید تمام اتوماتیک در مقایسه با دستی و نیمه اتوماتیک گران تر محاسبه می شود اما جارهای شیشه ای تولید شده به روش اتومات دارای کیفیت بسیار بالاتری میباشند.

 

کارخانه تولید جار

خرید اینترنتی جار شیشه ای

خرید اینترنتی جار شیشه ای یکی از عوامل موثر در تعیین قیمت می باشد. نحوه تهیه ظروف بسته بندی جار به سه صورت انجام می شود.

  1. به صورت تلفنی
  2. به صورت مستقیم از کارخانه
  3. به صورت اینترنتی

اگر می خواهید قیمت خرید جار شیشه ای برای شما ارزان تر فاکتور زده شود به شما پیشنهاد می کنیم که خرید اینترنتی را فراموش نکنید.

شما با انتخاب کردن این روش ظروف جار شیشه ای عسل را مستقیما از کارخانه دریافت می کنید و بدون صرف زمان و هزینه اضافی جار شیشه ای مورد نیازتان را در محل مورد نظرتان از باربری تحویل میگرید. در فروشگاه اینترنتی دینا پکینگ خرید و فروش جار شیشه ای عسل به صورت مستقیم توسط کارخانه و شرکت دینا و با ارزان ترین قیمت ممکن صورت میپذیرد.

به منظور خرید جار شیشه ای عسل و انواع جارهای شیشه ای دیگر از این فروشگاه تنها کافی ست که پس از انتخاب جارهای شیشه ای مورد نظرتان از طریق شماره های درج شده در تماس با مای سایت با بخش فروش شرکت دینا ارتباط برقرار نموده و ظروف مورد نیاز خود را سفارش دهید و سپس در موعد مقرر به منظور تحویل گرفتن آن اقدام نموده و به محل توافق شده مراجعه نمایید. در صورت هرگونه سوال دیگر نیز میتوانید از سایر مقالات سایت و یا پشتیبانان شرکت دینا کمک بگیرید. به منظور برقراری ارتباط با پشتیبانان سایت نیز میتوانید به طریق مشابه به تماس با ما مراجعه نمایید.