خرید اینترنتی جار شیشه ای استوانه

جار شیشه ای چیست و بهترین جار شیشه ای را از کجا می توان تهیه کرد؟ جار شیشه ای امروزه پرطرفدار ترین ظرف برای بسته بندی و نگهداری انواع مواد به خصوص مواد غذایی است که حتما همه شما آن ها را در فروشگاه ها مشاهده کرده اید. اما ما در شرکت جار شیشه ای دینا بهترین جار شیشه ای را برای شما تولید و عرضه می کنیم. اگر می خواهید برای بسته بندی و نگهداری محصولات خود از بهترین جار شیشه ای استفاده نمایید با ما همراه باشید تا شما را با نحوه ی خرید اینترنتی جار به صورت مستقیم از تولید کننده آشنا کنیم.

جار شیشه ای استوانه برای مواد غذایی

جارهای شیشه ایی که با شکل های استوانه ای تولید می شوند به نسبت سایر مدل هایی چون:

  • جارهای شیشه ای کشکولی
  • جارهای شیشه ای گوشواره دار
  • جارهای شیشه ای خرسی
  • جارهای شیشه ای کوپ عینکی
  • و…

کاربردهای بیشتری برای نگهداری مواد غذایی دارند. بیشترین جار های استفاده شده به شکل استوانه در حجم های نیم کیلوگرم و یک کیلوگرم است که اکثر متقاضیان طرفدار آنها هستند. این جار های شیشه ای استوانه همچنین بیشترین کاربرد را برای نگهداری عسل دارند. البته لازم به ذکر است همانطور که نام برده شد جار های شیشه ای در اشکال دیگر و اندازه های دیگر نیز در شرکت دینا تولید می شود که برای مشاهده ی تمامی این جارها به قسمت کاتالوگ محصولات جار شیشه ای سایت مراجعه فرمایید. موارد مصرف جار های شیشه ای برای بسته بندی و نگهداری مواد عبارت اند از:

مواد غذایی مانند:

  1. مربا
  2. ترشی
  3. مارمالاد
  4. عسل
  5. ادویه جات
  6. رب و سس
  7. قند، چای و نبات
  8. سبزیجات و میوه های خشک
  9. زعفران
  10. مواد اسیدی که باید در شیشه نگهداری شوند مثل آبلیمو، سرکه، و آبغوره
  11. حبوبات و غیره.

مواد دارویی مانند:

  1. شربت ها
  2. قرص ها
  3. پمادها
  4. مکمل ها

مواد آرایشی و بهداشتی مانند:

  1. ماسک های مو
  2. کرم ها
  3. محصولات مراقبتی از پوست و مو که نیاز به نگهداری در ظروف شیشه ای دارند.
  4. انواع ژل ها

مواد صنعتی و شیمایی مانند:

  1. انواع چسب
  2. انواع رنگ
  3. اسید ها
  4. مواد شوینده ها و غیره.

همانطور که مشاهده کردید بیشترین و پرکاربرد ترین استفاده از جارهای شیشه ای در امر بسته بندی و نگهداری مواد غذایی می باشد. به همین خاطر جارها و طروف شیشه ای تولیدی در شرکت دینا بیشتر بر همین مبنا تولید شده و به گونه ای ساخته می شوند تا سهولت بسته بندی این مواد رعایت شود.

 

خرید اینترنتی جار

جار شیشه ای با کیفیت بالا

جار شیشه ای که از نظر کیفی نمره ی بالایی داشته باشد دارای مشخصه هایی است که این شاخص ها عبارت اند از:

  • رنگ سفید و مایل نبودن رنگ شیشه به آبی یا سبز
  • شفافیت شیشه و کدر نبودن
  • تقارن و بی عیب و نقص بودن
  • حباب نداشتن شیشه
  • و…

اگر یک جار شیشه ای شاخص های بالا را داشته باشد یعنی در ساخت آن از مواد اولیه ی درجه یک استفاده شده است و با کیفیت است. این گونه جار ها که از نظر کیفی عالی هستند برای بسته بندی مواد غذایی به کار می روند و جارهای شیشه ای با کیفیت کمتر برای نگهداری مواد دیگر کاربرد دارند. جارهای شیشه ای توسط شرکت دینا و در دو کارخانه به صورت کاملا اتوماتیک تولید میگردند از همین رو این جارهای شیشه ای از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. در خصوص شیوه ی تولید اتوماتیک در ادامه مختصرا توضیحاتی را مطرح کرده ایم.

تولید جار شیشه ای

جارهای شیشه ای امروزه به دو روش اتوماتیک و نیمه اتوماتیک ساخته می شوند. که راه اندازی هر یک از این خطوط تولید وابسته به تیراژ خرید و نیاز مشتریان دارد. اگر تیراژ بالای 1000 عدد باشد خط تولید اتوماتیک و اگر از این مقدار کمتر باشد خط تولید نیمه اتوماتیک راه اندازی می شود.  در روش نیمه اتوماتیک تعدادی از مراحل به صورت دستی صورت میگیرند. شیوه ی تولید نیمه اتوماتیک و دستی را میتوانید در ویدئوی زیر به صورت واضح مشاهده نمایید.

خرید اینترنتی جار شیشه ای

برای خرید اینترنتی جار شیشه ای از طریق راه های ارتباطی پایان صفحه با بخش فروش شرکت دینا در تماس باشید. همچنین می توانید تمامی محصولات تولیدی شرکت دینا را در قسمت محصولات سایت مشاهده فرمایید. اگر خرید شما به طور عمده و تیراژ بالا باشد وجه پرداختی شما کمتر خواهد شد. همچنین به طور کلی خرید از تولید کننده یا نمایندگی اصلی یک شرکت می تواند تفاوت قابل ملاحظه ای در قیمت پرداختی شما بگذارد چرا که ملزم به پرداخت وجه اضافی به واسطه ها نخواهید بود. بنابر این با امکان خرید اینترنتی جار شیشه ای که شرکت دینا فراهم نموده است شما میتوانید از هر کجای ایران که هستید جارهای شیشه ای مورد نیاز خود را به صورت مستقیم از تولید کننده با قیمت بسیار کمتر و به صرفه تری خریداری نمایید.

خرید اینترنتی جار شیشه ای

مرکز فروش ظروف شیشه ای در تهران

شرکت دینا که به سبب کارخانجاتی که در شهر تهران دارد به عنوان مرکز فروش ظروف شیشه ای در تهران نیز شناخته میشود علاوه بر جارهای شیشه ای محصولات بسیار دیگری را تولید نموده و در سرتاسر ایران عرضه مینماید و مشتریان و صاحبان صنایع میتوانند مشابه خرید اینترنتی جار انواع محصولات مورد نیاز دیگر خود را خریداری نمایند. تعدادی از این محصولات عبارتند از:

  • بطری شیشه ای
  • غلاف حرارتی
  • پت های پلاستیکی
  • درب های چوب پنبه ای
  • درب های فلزی
  • درب های کانتینری
  • درب های تشتک خور
  • درب های استیل
  • واشرفوم
  • و…

که با مراجعه به سایر مقالات و مطالب سایت میتوانید در خصوص تمامی این موارد اطلاعات مهم و تاثیرگذاری را کسب نموده و سپس در صورت نیاز اقدام به خرید نمایید. اما اگر به طور خیلی مختصری بخواهیم کاربردهای این موارد را شرح دهیم باید بگوییم که بطری های شیشه ای و پت های پلاستیکی ظروف مشابه جارهای شیشه ای هستند، که بطری ها برای بسته بندی مایعات و نوشیدنی ها بسیار کاربرد دارند و غلاف های حرارتی به منظور پلمپ درب ظروف بسته بندی بدون نیاز به دستگاه، مورد استفاده قرار میگیرند. واشرفوم ها هم که در درب ظروف بسته بندی قرار میگیرند از بیرون ریختن مواد غذایی از لای درب جلوگیری میکنند. کاربرد انواع درب ها نیز که واضح است. برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با ما در تماس باشید.