قیمت ظرف جار شیشه ای نیم کیلویی و یک کیلوی

قیمت ظرف جار شیشه ای نیم کیلویی و یک کیلویی چه قدر است؟ ظرف های جار شیشه ای که عموما برای عسل و بقیه ی مواد غذایی استفاده می شود و فروش بیشتری دارد نوع نیم کیلویی و یک کیلویی است که با توجه به نوع و طرح جار قیمت های مختلفی در بازار دارد. قیمت این ظروف بستگی به عوامل بسیاری دارد مانند کیفیت شیشه، شکل ظاهری، نوع درب و… به طور معمول هر  ظرف جار شیشه ایی 350 سی سی حدود نیم کیلو عسل و هر 700 سی سی حدود یک کیلو عسل حجم می گیرد.

انواع ظرف بسته بندی عسل

عموما برای بسته بندی عسل از دو نوع ظرف استفاده می شود:

  • پت پلاستیکی
  • جار شیشه ای

این دو نمونه مناسب برای بسته بندی عسل، ادویه، مربا، ترشی، انواع روغن ها و … هستند. اما نکته ای که در اینجا حائز اهمیت است این می باشد که نوع شیشه ای مناسب تر است یا پلاستیکی؟ باید گفت که جارهای شیشه ایی بسیار مناسب تر و بهتر از پت های پلاستیکی بوده چرا که از لحاظ بهداشتی جنس شیشه واکنش شیمیایی با مواد ریخته شده درون ظرف ندارد اما پلاستیکی دارای واکنش شیمیایی بوده و منجر به خرابی مواد داخل آن می شود. نکته ای که می توان اینجا نیز به آن اشاره کرد این است که می توان از پت های پلاستیکی هم تحت داشتن بعضی از شرایط استفاده کرد و مهم است که چه ماده ایی درون آن ریخته می شود.

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]هم چنین در رابطه با قیمت ظرف جار شیشه ای و پلاستیکی باید گفت که در تیتراژهای بالا تفاوت زیادی ندارند اما با وجود این شرایط هنوز قیمت ظرف جار پلاستیکی نسبت به نوع شیشه ای کمتر است که البته این قضیه با توجه به مزایای جارهای شیشه ای قابل چشم پوشی میباشد.[/box]

انواع ظرف بسته بندی عسل

خرید شیشه جار کیک

جار شیشه ای علاوه بر بسته بندی و نگهداری عسل کاربردهای فراوان دیگری را نیز شامل میشود که تعدادی از این کاربردها را میتوانید در گزینه های زیر مشاهده نمایید:

  • بسته بندی مواد غذایی و خوراکی دیگری چون ترشیجات، مربا، خیارشور، زیتون، رب گوجه فرنگی و…
  • نگهداری مواد غذایی
  • ساخت سرویس های آشپزخانه ای همانند سرویس حبوبات، سرویس ادویه جات، سرویس پاسماوری و…
  • بسته بندی و عرضه محصولات آرایشی بهداشتی همانند شوینده ها و…
  • دکور آرایی و تزئنیات
  • و…

که البته در این میان این موارد بسته بندی از رایج ترین کاربردهای جارهای شیشه ای ست. علاوه بر این کاربردهای مطرح شده دارای کاربرد دیگری نیز میباشد که آن هو تهیه و پخت جار کیک است. برای پخت کیک ها به تازگی از شیشه هایی کمک گرفته میشود که در واقع همان جارهای شیشه ای میباشند. انواع مدل های جارهای شیشه ای قابل استفاده به عنوان شیشه جار کیک میباشند.

خرید شیشه جار کیک

 

قیمت جار ظرف بسته بندی شیشه ای

قیمت جار شیشه ای را نمی توان به طور دقیقی اعلام کرد اما به طور کل می توان گفت که به دو دسته تقسیم می شود:

  • خرده فروشی
  • عمده فروشی

قیمتی که توسط تولیدکننده ظروف شیشه ای سفارشی و جار شیشه ای اعلام می شود کمترین مقدار می باشد.

برای آنکه از قیمت آن اطلاع پیدا کنید از طریق راه های ارتباطی زیر با این مرکز فروش جار شیشه ای در تهران در ارتباط باشید تا از نوع طرح ها و قیمت اطلاع پیدا کنید. راه های ارتباطی با مرکز فروش جار شیشه ای در بخش تماس با مای سایت درج گردیده است.

برای مشاهده ی کاتالوگ محصولات جار شیشه ای می توانید روی دکمه زیر کلیک کنید.

[button color=”red” size=”medium” link=”https://dinapacking.ir/%d9%85%d8%ad%d8%b5%d9%88%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d8%ac%d8%a7%d8%b1-%d8%b4%db%8c%d8%b4%d9%87-%d8%a7%db%8c/” icon=”” target=”true”]محصولات جار شیشه ای[/button]

 

قیمت جار ظرف بسته بندی شیشه ای

تولیدکننده ظرف بسته بندی جار شیشه ای

تولیدکننده های ظرف بسته بندی جار شیشه ای در اقصی نقاط کشور به صورت کارگاهی و کارخانجات بزرگ شیشه سازی وجود دارند. هر کدام از این کارخانه جات یا کارگاه ها محصولاتی را متناسب با نیاز مشتریان خود تولید می کنند. در شهرهای مختلفی مانند تهران، اصفهان، شیراز، مشهد و … اینگونه از فعالیت ها انجام می شود. جارهای شیشه ای که برای بسته بندی مواد غذایی و غیرغذایی تولید می شوند در طرح های ساده و فانتزی در بازار به چشم می خورند.

شکل و شمایل اینگونه از جارها عموما به صورت زیر می باشد:

  • جار شیشه ایی استوانه گرد
  • جار شیشه ایی مربعی چهارگوش
  • جار شیشه ایی شش گوش
  • جار شیشه ایی هشت گوش
  • و…

این مدل ها به صورت عمومی در بازار موجود است اما اگر به دنبال طرح خاصی باشید از کجا باید ظرف بسته بندی مورد نظر را تهیه کنید:

شرکت جار دینا تلاش نموده که با توجه به سلیقه های مختلف مشتریان انواع مختلفی از جارهای شیشه ایی را در طرح های عمومی و طرح های فانتزی تولید و به بازار عرضه کند تا نیاز بازار به ظرف های بسته بندی مختلف برطرف شود. برای خرید جارهای شیشه ایی با مدل های متنوع کافیست که سایت ما را دنبال کنید و خرید خود را می توانید به صورت حضوری یا غیر حضوری (خرید اینترنتی جار شیشه ای) ثبت کنید. این شرکت با تولیدات مختلف قابلیت تامین در تیتراژهای مختلف را دارد. انواع مختلف جار شیشه ای را می توانید در صفحه ی محصولات ما که لینک آن قرار گرفته شده ببینید و بعد از آن از طریق راه های ارتباطی مختلف با ما تماس بگیرید تا سفارش شما در اسرع وقت ثبت و به مقصد مورد نظر شما ارسال شود.

لازم به ذکر است که سفارش در سرتاسر ایران امکان پذیر میباشد.

تولیدکننده ظروف بسته بندی

بطری شیشه ای

از دیگر محصولات تولیدی شرکت دینا میتوان به بطری های شیشه ای اشاره کرد. بطری های شیشه ای نیز در انواع بسیار مختلف و متنوعی توسط شرکت دینا تولید گردیده و با قیمت های استثنایی و بسیار مناسبی توسط این شرکت در ایران عرضه میگردند. از دیگر محصولات شرکت دینا نیز درب انواع جارها و بطری های شیشه ای ست که دارای جنس های مختلفی چون چوب پنبه ای، فلزی، پلاستیکی، استیل، تشتک خور و… میباشد و بنابر این شما میتوانید بطری های شیشه ای و جارهای شیشه ای مورد نیاز خود را با درب مدنظرتان تهیه نمایید. در صورت هر گونه سوال بیشتر نیز میتوانید از طریق شماره های درج شده در زیر این مطلب با مدیر فروش به صورت مستقیم ارتباط گرفته و پاسخ سوالات خود را در کمترین زمان ممکن دریافت نمایید.