عوامل موثر بر قیمت جار شیشه ایی  جار شیشه ای کوپ ساده یکی از مدل های پرطرفدار جارهای شیشه ای میباشد. این جارهای شیشه ای اغلب برای بسته بندی محصولاتی چون عسل، مربا، شکلات های صبحانه، ترشیجات و… میتوانند مورد استفاده قرار گیرند. بازار خرید جار شیشه ای کوپ ساده از استقبال خوبی مواجه شده است زیرا که جار شیشه ای کوپ ساده از ظاهری زیبا برای بسته بندی برخوردار است و به همین سبب موجب جلب توجه مشتریان گردیده. در خرید جارهای شیشه ای دو نکته مورد توجه سفارش دهندگان میباشد. که یکی از آن ها قیمت و دیگری کیفیت میباشد. اگر به دنبال خرید جار شیشه ای کوپ ساده و سایر جارهای شیشه ای دیگر با قیمت مناسب و با کیفیت بالا هستید با ما همراه باشید.

جار شیشه ای عسل

یکی از کاربردهای بسیار رایج جار شیشه ای کوپ ساده، بسته بندی و نگهداری عسل میباشد. از مزیت های بسته بندی عسل با جار شیشه ای کوپ ساده میتوان به موارد زیر اشاره نمود:
  • بالا بردن ارزش محصول
  • افزایش فروش
  • مشخص بودن کیفیت عسل از بیرون ظرف و جلب رضایت مشتری
  • جلب توجه بازارهای خارج از ایران
  • و…

این جار شیشه ای دارای ویژگی های مختلفی چون ابعاد، گنجایش و… میباشد. گنجایش های مختلف جارهای شیشه ای عبارتند از:

  • نیم کیلویی عسل (320 سی سی)
  • 700 گرمی عسل (470 سی سی)
  • یک کیلویی عسل (625 سی سی)

سایر ویژگی های مربوط به این مدل را در کاتالوگ محصولات جار شیشه ای میتوانید مشاهده نمایید. لازم به ذکر است که علاوه بر جار شیشه ای کوپ ساده مدل های بسیار دیگری برای بسته بندی عسل موجود میباشند که میتوانید تمامی آن ها را نیز در کاتالوگ جارهای شیشه ای سایت مشاهده نمایید.

جار شیشه ای کوپ ساده عسل

جار شیشه ای کوچک

همانطور که اشاره شد جارهای شیشه ای دارای گنجایش ها و ابعاد مختلفی میباشند. تعدادی از آن ها در حجم های بسیار کم تولید میشوند که به این سایزها، جار شیشه ای کوچک میگویند. جارهای شیشه ای کوچک دارای کاربردهای مختلف و به خصوصی میباشند و در مطلبی که با عنوان جارهای شیشه ای کوچک فانتزی در سایت جار مارکت منتشر شده است به طور مفصل شرح داده شدند و علاوه بر آن به مواردی چون مزیت استفاده از آن ها و… نیز پرداخته شده است.
جار شیشه ای کوپ ساده عینکی

جار شیشه ای فانتزی

جارهای شیشه ای به دو دسته ی ساده و فانتزی تقسیم میشوند. جارهای شیشه ای فانتزی در قیاس با جارهای شیشه ای ساده دارای ظاهری زیباتر و فانتزی میباشند که همین عامل موجب جلب توجه بیشتر مشتریان و افزایش فروش گردیده است. جار شیشه ای کوپ ساده نیز از این دست جارهای شیشه ای محسوب میگردد. از مدل های دیگر جار شیشه ای فانتزی میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

  • جار شیشه ای چهارگوش
  • جار شیشه ای شش گوش
  • جار شیشه ای شکلاتی
  • جار شیشه ای کوپ عینکی
  • و…

در این خصوص نیز در سایت جار مارکت مطلبی منتشر شده است که برای مشاهده آن میتوانید به سایت جار مارکت و مطلب جارهای شیشه ای فانتزی مراجعه نمایید.

جار شیشه ای کوپ ساده فانتزی

فروش عمده جار شیشه ای

جارهای شیشه ای را میتوان به دو صورت عمده و خرده تهیه و خریداری نمود. برای خرید روش های مختلفی وجود دارد که هر کدام از آن ها دارای مزایا و معایب خود میباشند. در زیر این روش ها شرح داده خواهند شد:
  1. خرید از مغازه ها و فروشگاه های سطح شهر
    این روش برای خرید به صورت خرد و تک مناسب میباشد.
  2. خرید حضوری از کارخانجات
    مزایا: خرید با پایین ترین قیمت
    معایب: لزوم به صرف زمان زیاد برای مراجعه به کارخانه و گاها پیمودن مسیر زیاد
  3. خریر غیر حضوری و اینترنتی از کارخانجات
    مزایا: خرید عمده با قیمتی پایین _ خرید آسان، سریع و بدون صرف زمان و هزینه ی اضافی
    معایب: عدم ارائه ی خدمات خرید اینترنتی توسط همه ی عرضه گنندگان
فروش عمده جار شیشه ای کوپ ساده

خرید اینترنتی جار شیشه ای

همانطور که گفته شد امکان خرید اینترنتی از تمامی تولیدکنندگان جارهای شیشه ای امکان پذیر نمی باشد. اما شرکت دینا بزرگترین تولید کننده جارهای شیشه ای در ایران برای رفاه حال مشتریان عزیزش این امکان را فراهم کرده است. و مشتریان عزیز جار شیشه ای کوپ ساده و سایر مدل های جارهای شیشه ای میتوانند از هر کجای ایران که هستند با استفاده از یک تماس سفارش خود را ثبت نمایند تا توسط شرکت دینا در اسرع وقت ارسال گردد.