جار شیشه ای امروزه پرطرفدار ترین نوع ظرف برای بسته بندی انواع مواد غذایی، دارویی، آرایشی و بهداشتی و .. است که در اکثر خانه ها استفاده می شوند. بیشترین استفاده از جار های شیشه ای برای بسته بندی مواد خوراکی مثل عسل، مربا، سس، ادویه جات و غیره است چرا که جنس شیشه در ظروف نگهداری و بسته بندی بسیار کارآمد بوده و این به همه ی مردم ثابت شده است. بنابراین شما عزیزان برای اطلاع از بورس خرید انواع جار های شیشه ای عسل و مربا با ما در تماس باشید. همچنین می توانید با استقاده از شبکه های مجازی ذکر شده در انتهای صفحه از مشاوران مجرب ما در شرکت جار شیشه ای دینا کمک بخواهید.

انواع ظرف بسته بندی برای مربا و عسل

عموما برای بسته بندی موادی مثل عسل و مربا از دو نوع ظرف استفاده می شود که عبارت اند از:

  • جار های شیشه ای
  • پت های پلاستیکی

هم اکنون سوال مهم این است که تفاوت این دو ظرف چیست و استفاده از کدام یک از این ظروف برای بسته بندی مربا و عسل و دیگر مواد غذایی بهتر است؟ باید گفت ظروف شیشه ای به مراتب بهتر از ظروف شیشه ای است چرا که جنس شیشه با هیچ گ.نه ماده ای واکنش نشان نمی دهد و تا مدت های طولانی هرماده ای به خصوص مواد غذایی در خود نگه می دارد. اما ظروف پلاستیکی چون بر پایه ی مواد نفتی ساخته شده وماده اصلی تشکیل دهدنده ی آن پلاستیک است با مواد واکنش داده و باعث خرابی و فساد ماده می شود. بنابراین ما به شما استفاده از ظروف شیشه ای را برای بسته و نگهداری انواع مواد پیشنهاد می کنیم. همچنین در رابطه با قیمت این ظروف لازم به ذکر است این است که در خرید های تیراژ بالای هرکدام از ظروف شیشه ای و پلاستیکی تفاوات چندانی حاصل نخواهد شد اما در تیراژ و تعداد های پایین تر همجنان قیمت ظروف پلاستیکی کمتر از ظروف شیشه ای می باشد.

بورس خرید انواع جار شیشه ای

در قیمت گذاری و تعیین بورس خرید انواع جار شیشه ای چندین نکته حائز اهمیت است که عبارت اند از:

  • عمده فروشی یا خرده فروشی (تیراژ خرید)
  • طرح، شکل، اندازه ی جار شیشه ای
  • خرید از تولید کننده یا فروشگاه اصلی شرکت تولید کننده
  • کیفیت جار شیشه ای

خرید جار شیشه ای به صورت عمده و در تیراژ های بالا باعث می شود هزینه های بسته بندی و ارسال کاهش یابد بنابراین شما از سوی فروشنده و تولیدکننده ی جار شیشه ای تخفیف دریافت خواهید کرد. همچنین انواع جار شیشه ای دینا در شرکت جار شیشه ای دینا تولید می شود که بسته به اندازه، طرح و رنگ و غیره قیمت متفاوتی دارند و شما می توانید برای مشاهده دقیق تر این جار های شیشه ای به قسمت محصولات سایت مراجعه فرمایید. علاوه بر این خرید مستقیم از خود تولید کننده ی یک محصول مثل جار شیشه ای و یا خرید از فروشگاه اصلی شرکت جار شیشه ای می تواند هزینه های کمتری را برای شما در بر داشته باشد چرا که شما دیگر ملزم به پرداخت هزینه های اضافی به واسطه ها نخواهید بود. جار های شیشه ای با کیفیت بالا که از مواد درجه یک سخته می شوند و کاملا شفاف هستند عموما برای بسته بندی مواد غذایی به کار می روند و قیمت بالاتری دارند. اما جارهایی با کیفیت کمتر و درجه ی دو که رنگ مایل به آبی یا سبز دارند برای مواد دیگر دارویی، صنعتی و شیمیایی، آرایشی و بهداشتی استفاده می شوند و دارای قیمت کمتری هستند.

بورس خرید انواع جار

روش سفارش و دریافت جار شیشه ای

برای سهولت کار شما عزیزان تمامی راه های ارتباطی با شرکت جار شیشه ای دینا در پایان صفحه برای شما درج شده است. شما می توانید با مراجعه یه قسمت محصولات جار دلخواه خود را انتخاب نمایید و سفارشات خود را غیرحضوری و به صورت اینترنتی ثبت نموده و در کمترین زمان آن ها را دریافت نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.