جارها امروزه یکی از مهم ترین و پرکاربردترین وسیله بسته بندی و نگهداری محصولات و کالاها است. که همواره درکنار و همراهی کننده انسان بوده است. و کمک کرده تا کالا ها و محصولات زیادی به بازار ارزه شوند و مورد توجه خریداران قرار گیرند. شاید اگر بگوییم زندگی انسان بدون این جار ها را تصور کن نتوانیم. چون در زندگی روز مره به هر گوشه از وعده های غذایی خود نگاهی بکنیم، این وابستگی را حس خواهیم کرد و با آن  روبرو  خواهیم شد . اگر بگویم زندگی ما بدون این وسایل مختل میشود شاید اقرار کرده باشیم. ولی اگر سری به یخچال خانمان بزنیم و یا در کابینت را بازکنیم چشممان پر می شود از جارهای شیشه ای و پلاستیکی و غیره… که امکان نگهداری از مواد مختلف را برای ما اسان می کنند که من برای نمونه به اندکی از آن ها اشاره می کنم: عسل ، مربا ، ترشیجات ، خیارشور ، زیتونْ قهوه، دمنوش،  سس، کشک، حبوبات، سالاد، آجیل، خاویار، خرما، دانه های روغنی وزغفران و نگهداری حبوبات  در آشپزخانه و بسیاری از مواد غذایی دیگر… دیدید که با یک نگاه سطحی و ساده متوجه مصرف بی قید شرط و زیاد این کالا شدیم.

ظرف بسته بندی جار شیشه ایی

جار شیشه ای و پلاستیکی عسل

همانطور که پیشتر اشاره شد، جار های شیشه ای و پلاستیکی که در اصطلاح عامیانه آن را با نام بطری نوشابه بطری یا ظرف پلاستیکی ظرف عسل یا غیره… می شناسند. یکی از کار برد آن برای عسل است.

عسل که یکی از مواد مغزی و با خاصیت های دارویی زیادی است از زمان های قدیم مورد توجه افراد بوده همچنین این خواص و ویژگی های منحصر به فرد از هیچ کس پوشیده نیست و در عصر حاضر همه افراد میتوانند از این ماده استفاده کنند و به آن دست رسی داشته باشند ولی این دسترسی گستره و آسان از ابتدا وجود نداشت و یکی از دلایل قابل توجه و مهم این بود که بسته بندی و ظروف مناسب برای این عرصه وجود نداشت ولی  با حضور شرکت های تولید جار های شیشه ای و پلاستیکی ماننده شرکت تولیدی جار دینا و دیگر شرکت ها… این نیاز رفع و باعث شد عسل و همچنین دیگر محصولات مذکور به راحتی و سرعت به دست مصرف کننده برسد و افراد بتوانند از این نعمت الهی بهرمند شوند و عسل وارد سبد کالا های مصرفی و روزمره مردم بشود.

زمانی که تولید عسل به حد و اندازه مطلوب برای رفع نیاز کشور رسید، تولید کننده گان به فکر صادرات این محصول ارزشمند افتادند. به همین دلیل اهمیت ظروف عسل بیشتر آشکار شد. و شرکت های تولید جار با هدف ارزه جار های فانتزی و ساده که قابل توجه برای صادرات باشد، شروع به طراحی کردند و در اخر با ظروفی خاص، شکلی خلاقانه و همچنین به صورت کاربردی حاصل تلاش شبانه روزی خود را به بازار عرضه کردند. و باعث شدند صادرات عسل به شکلی کامل و درست انجام شود.

جار شیشه ای و پلاستیکی عسل

 

قیمت جار شیشه ای و پلاستیکی عسل

جارهای شیشه ای و پلاستیکی عسل سایز های متفاوتی دارند و در طرح های ساده و فانتزی، با درب های که داری رنگ های مختلفی است و وابسته به معیار های ذکر شده به علاوه حجم و اندازه ظرف دسته بندی و تقسیم میشوند که خریدار میتواند باتوجه به نیاز و محصول خود جار مورد نظر خود را انتخاب کرده و خریده کند.

قیمت جار شیشه ای و پلاستیکی عسل

جهت مشاوره و خرید جار شیشه ای ساده و فانتزی با ما در ارتباط باشید