تولید پت پلاستیکی شفاف توسط شرکت دینا در تهران. شما می توانید انواع پت پلاستیکی را با قیمت مناسب خریداری کنید.

پت های پلاستیکی به دلیل آنکه در حمل و نقل مانند جارهای شیشه ایی نبوده و کمتر مورد آسیب قرار می گیرند برای بسیاری از محصولات و بسته بندی آن مورد استفاده قرار می گیرند.

پت های پلاستیکی شفاف که برای بسته بندی مورد استفاده قرار می گیرند عموما انعطاف پذیر هستند و کمتر به آنها ضربه وارد می شود و شکنندگی کمتری را دارد.

به دلیل آنکه دارای جنس شفافی بوده این قابلیت را ایجاد می کند که محتوای درون ظرف دیده شود این مسئله بسیار در فروش می تواند تاثیر گذار باشد چرا که وقتی فرد خریدار محتوای درون ظرف را می بیند اعتمادسازی بیشتری را دارد تا زمانی که درون ظرف به نمایش گذاشته نشده باشد.

تولید پت پلاستیکی شفاف

تولیدکنندگان پت های پلاستیکی

تولیدکننده های بسیاری در سطح کشور به تولید و عرضه ی این ظروف بسته بندی پت های پلاستیکی مشغول هستند و این ظروف را در طرح های مختلفی عرضه می کنند. این تولیدکنندگان اکثریت فروش خود را به صورت عمده دارند و به صورت خرد پت پلاستیکی را عرضه نمی کنند شما برای خرید تعداد خرد باید به فروشگاه هایی که از این تولیدکنندگان خرید می کنند مراجعه کنید.

بعضی از تولیدکنندگان پت پلاستیکی در شهرهای زیر در این زمینه فعال هستند:

  • تهران
  • اصفهان
  • قم
  • و …

نحوه ی سفارش خرید پت های پلاستیکی

برای سفارش خرید پت های پلاستیکی می توانید با مدیر فروش این شرکت در ارتباط باشید تا از قیمت و طرح ها اطلاع پیدا کنید سپس سفارش خود را تکمیل نمایید.

راه های ارتباطی به شرح زیر می باشد.