جار شیشه ای شکلاتی

جار شیشه ای شکلاتی یکی از انواع جار شیشه‌ ای میباشد که ظاهری فانتزی و شیک برای بسته‌ بندی کالا‌هایی همچون شکلات، زعفران، سس، مربا، عسل و… دارد. به دلیل قیمت ارزان، جار شیشه‌ ای شکلاتی برای بسته‌ بندی محصولات به صرفه میباشد. در کل ظرف‌ های شیشه‌ ای فانتزی بسته‌ بندی مناسبی برای انواع محصولات میباشد. جار شیشه‌ ای شکلاتی نیز از سری ظرف‌ های شیشه‌ای فانتزی‌ای میباشد که در جذب مشتریان تاثیر بسزایی دارد.

ظرف شیشه‌ ای فانتزی

اهمیت بسته بندی مواد و محصولات، امروزه و در حال حاضر بر هیچکس پنهان نیست. و در اصل با یک بسته بندی شیک و مشتری پسند کارخانجات و تولید کنندگان محصولات میتوانند تعداد زیادی از خریداران را به سمت خرید محصولات خود سوق دهند. این موضوع رفته رفته برای تولید کنندگان محصولات خانگی نیز دارد روشن میگردد. و با توجه به اهمیت آن افراد به دنبال ظروف بسته بندی شکیلی هستند که بتواند مشتریان را به خود جذب نماید. جار شیشه ای به عنوان یک ظرف شیشه ای فانتزی نیاز تولیدکنندگان به بسته بندی های مشتری پسند را رفع مینماید. انواع این ظرف ها به صورت خلاصه در مطلب خرید و فروش جار شیشه ای فانتزی معرفی گردید. و در این مطلب قصد داریم که مدلی از این ظروف یعنی جار شیشه ای شکلاتی را معرفی نموده و در خصوص ویژگی های آن صحبت نماییم.

ظرف شیشه ای فانتزی

 

جار شیشه ای مدل شکلاتی

جارهای شیشه ای مختلفی برای بسته بندی شکلات مورد استفاده قرار میگیرند مانند جار استوانه ای، جارهای کوچک مختلف و… . اما این مدل از جار شیشه ای به نام جار شیشه ای شکلات تولید گردیده زیرا که بیش از هر جار دیگری برای بسته بندی شکلات مناسب میباشد. از جار شیشه ای شکلاتی در بسته بندی شکلات های مختلفی مانند کاکائو، دراژه، شکلات های صبحانه و… میتوان استفاده نمود. اما این بدین معنا نیست که جار شیشه ای شکلاتی فقط برای شکلات مناسب است، خیر. جار شیشه ای شکلاتی برای سایر محصولات مختلف نیز مناسب میباشد و حتی موجب بهتر دیده شدن آن محصولات میگردد. زیرا که جار شیشه ای شکلاتی دارای ظاهری شکیل و مشتری پسند میباشد. جار شیشه ای شکلاتی در ابعاد و اندازه های مختلف تولید میگردد که در ادامه انواع آن معرفی میگردند.

انواع جار شیشه ای شکلاتی

انواع جار شیشه ای شکلاتی

جار شیشه ای مدل شکلاتی در حجم های مختلفی تولید میشود که توسط شرکت دینا به سراسر کشور ارسال و عرضه میگردد. به عنوان مثال در حجم های

  • 400 سی سی، نیم کیلویی عسل
  • 850 سی سی، یک کیلویی عسل
  • و…

عرضه میگردد که دارای ویژگی های زیر میباشد:

  • جنس: شیشه
  • جنس درب: فلز
  • دارای جای لیبل
  • و…

شما میتوانید با تماس با ما سایر اطلاعات مورد نظرتان را کسب نمایید. و همچنین سوالات خود را از ما بپرسید. اطلاعات تماس را بعد از این مطلب میتوانید مشاهده نمایید.

 

خرید اینترنتی جار شیشه ای شکلاتی

همانطور که میدانید یکی از بهترین راه های خرید محصولات این چنینی علی الخصوص در خرید عمده، خرید اینترنتی میباشد. شما میتوانید جار شیشه ای شکلاتی را از مراکز فروش اینترنتی جار شیشه ای تهیه نمایید. یکی از مراکز فروش اینترنتی که با نهایت رعایت حقوق مشتریان در خدمت شما میباشد dinapacking است. این فروشگاه عرضه کننده جار شیشه ای شکلاتی بصورت عمده و تکی و با قیمت مناسب میباشد. البته علاوه بر جار شیشه ای مدل شکلاتی سایر مدل های جار شیشه ای که اتفاقا از انواع زیادی هم برخوردار هستند توسط این فروشگاه عرضه میگردد. مانند:

که به دلیل تعداد زیاد این مدل ها از نام بردن همه ی آن ها معذور میباشیم. و شما میتوانید با مراجعه به کاتالوگ محصولات سایت تمامی مدل ها را مشاهده نمایید.