یکی از بهترین انتخاب ها برای بسته بندی محصولات و کالا های خوراکی و غیر خوراکی ظروف شیشه ایی که اصطلاحا به آن ها جار می گویند.
شما عزیزان می توانید با خواندن مطالب این صفحه اطلاعاتی مفید در باره ظروف شیشه ای (جار) بدست آورید با ما در ادامه همرا باشید.

جار شیشه ای و ظروف شیشه ایی بسته بندی

ویژگی قوطی ها و ظروف شیشه ای

ظروف شیشه ای  دارای قابلیت و خصوصیات فراوانی هستند که بسیاری  از مشکلات در زندگی روزمره با آن درگیر هستیم را رفع و کمک به حل آن کرده است. در ادامه به برخی از این محاسن خواهیم پرداخت و آن ها را برای شما شرح می دهم:

  1. خواص مکانیکی شیشه

  2. شفافیت

  3. انکسار

  4. خواصی حرارتی

  5. خواص الکتریکی

  6. تجزیه نور

  7. حفظ سلامتی ماده

یکی از این ویژگی ها این است که این جار ها این قبلیت را دارند که موادغذایی و خوراکی را به بهترین و سالم ترین شکل ممکن تا هنگام مصرف کامل آن ها در خود نگه دارند بدون آنکه این مواد غذایی دچار فساد شوند.
ظرف هایی شیشه ایی یا همن جار ها بعد از مصرف نیز می تواند مورد استفاده مصرف کننده قرار گیرد و برای مصارف خانگی نیز مورد استفاده قرار گیرند بدون آنکه تغییری در کیفیت آنها ایجاد شود.

نکته قابل توجه این است که کمتر کسی آن ظرف ها را دور می ریزد و اکثرا بعد از اتمام مواد داخل ظرف از آن استفاده می کنند.

هم چنین این ظروف با توجه به تکنولوژی نوین و به روز دنیا می تواند بعد از مصرف مورد بازیافت قرار گیرد و دوباره در مرحله ی ذوب و بازیافت قرار گرفته و به دیگر محصولات شیشه ایی مانند مجسمه های شیشه ایی و … تبدیل شود و به محیط زیست آسیبی وارد نمی کند.
در این صورت شما با یک تیر چند نشان زده اید اول اینکه ظروف شیشه ای چند بار مصرف را به دست آوردید و دوم اینکه به عنوان یک انسان و یک فرد با فرهنگ به طبیعت آسیبی نزده اید و به سخن خداوند که فرمود: وهو الّذى انشأکم من الأرض واستعمرکم فیها… عمل کرده باشیم.

ویژگی قوطی ها و ظروف شیشه ای

انواع جار و ظرف های شیشه ای

 

جار ها و ظروف شیشه ای انواع متفاوت و مختلفی دارند.  این انواع مختلف از نظر دربهای برای ظروف بسته بندی جار شیشه ایی و شکل ظاهری و مدل ساخت دسته بندی می شوند.
این جار ها توسط کارخانه های مختلف تولید می شود.

 

درب های جار های شیشه ای دو جنس مختلف دارد:

جنس درب های جار:

  1. پلاستیکی

  2. فلزی

درب جار شیشه ایی

انواع جار های شیشه ای بر حسب مدل ساخت:

  1. کوزه ایی

  2. شکلاتی

  3. خاویاری

  4. استوانه درب کانتینری

  5. کوپ عینکی

  6. جار درب چفتی

  7. و …

انواع جار های شیشه ای بر حسب مدل ساخت:

قیمت جار شیشه ای

لیست قیمت این شکل از ظروف وابسته به ملاک ها معیار های چون: نوع جار انتخابی و مدل، تعداد خرید شما و درب انتخابی متفاوت است.

در بازار نرخ فروش اینگونه از ظروف مختلف می باشد اما این تفاوت قیمت علت های مختلفی دارد که در ادامه با آن اشاره خواهم کرد.

نوع کیفیت جار های شیشه ایی یکی از علت های اصلی تغییر رنج قیمت می باشد و دوم آن که شما از چه کسی، از کجا و ایا مستقیم یا واسته بین تولید کننده و خریدار یا بدون واسته خرید می کنید، یا مستقیما از کارخانه و مدیران فروش آن خرید خود را انجام می دهید یا از کسانی دیگر که این ظروف را می خرند و انبار می کنن به طبع این دو عامل می توانید تاثیر خود را بر نوع قیمت عرضه شده به بازار بگذارد.
هم چنین نوع تعداد خرید شما که می تواند به صورت خرد و عمده باشد بی تاثیر نیست.

قیمت جار شیشه ایی

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت و نوع ظرف های ارائه شده توسط شرکت تولیدکننده جار دینا می توانید با ما در ارتباط باشید.