فروش انواع جار شیشه ای فانتزی

فروش انواع جار شیشه ایی در شرکت دینا در طرح های مختلف فانتزی و ساده انجام می شود. در ایران شرکت های تولیدکننده ی مختلفی انواع ظرف های بسته بندی را در شکل های مختلفی تولید و به بازار عرضه میکنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید و فروش جار شیشه ایی می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید.

انواع جار شیشه ایی که در ایران تولید می شود به دو صورت می باشد:

روش تولید اول به صورت دستی بوده که در این روش مراحل ساخت تولید جار شیشه ایی به صورت کاملا دستی انجام می شود.

روش تولید دوم به صورت اتوماتیک می باشد که از نام آن کاملا مشخص بوده که تمام مراحل به صورت اتوماتیک انجام می شود.

شیشه ی فانتزی عسل

شیشه های فانتزی که به آن معمولا جار شیشه ایی می گویند برای بسته بندی انواع مواد غذایی استفاده می شود. این مواد غذایی مانند عسل، مربا، ترشی، ادویه جات،کرم ارده، شکلات و … در شیشه هایی با طرح های مختلف بسته بندی و به بازار عرضه می شود. شیشه های فانتزی دارای این قابلیت هستند که بتوانند در ویترین فروشگاه های مختلف جلب توجه بیشتری کنند و باعث فروش بیشتر آن محصول شوند. پس با انتخابی صحیح در نوع ظرف بسته بندی می توانید بیشترین تاثیر را در فروش خود بگذارید چرا که امروزه چشم خریدار به دنبال ظرف های خاص تر در فروشگاه می بشد تا ظرف هایی که ساده و معمولی تر هستند.

شیشه ی فانتزی عسل

شیشه ی جار صادراتی

جارهای شیشه ایی که برای صادرات به کشورهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرند باید دارای کیفیت و زیبایی بیشتری نسبت به بقیه ظروف بسته بندی باشد. برای صادرات یک محصول باید ظرف مناسبی را انتخاب کرد که بتواند با محصولات خارجی رقابت کند.

انواع ظرف های بسته بندی جهت صادرات:

انواع ظرف بسته بندی که برای صادرات استفاده می شود می تواند در شکل های مختلفی مانند موارد زیر باشد:

  • جار شیشه ایی شش گوش
  • جار شیشه ایی خمره ایی
  • جار شیشه ایی استوانه
  • جار شیشه ایی گرد
  • جار شیشه ایی چهارگوش
  • جار شیشه ایی گوشواره دار
  • جار شیشه ایی هشت گوش
  • جار ششه ایی شکلاتی
  • و …

قیمت این ظرف های بسته بندی به عوامل بسیار بستگی دارد یکی از مهمترین عوامل در خرید جار شیشه ایی میزان خرید می شباد که در چه تیراژی خرید صورت می گیرد. مورد بعدی در مورد عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت میزان کیفیت شیشه بوده هر چه قدر کیفیت شیشه بیشتر باشد قیمت بالاتری را خواهد داشت هم چنین اینکه شما از کجا خرید خود را انجام دهید نیز مهم می بشد اگر بدون واسطه و از کارخانه جات باشد به طبع قیمت ارزان تری را خواهد داشت.

شیشه ی جار صادراتی