فروش اینترنتی امروزه به یکی از پرطرفدار ترین شیوه های فروش انواع محصولات تبدیل شده است زیرا که پیش از آن خرید اینترنتی در میان جامعه بسیار پر رنگ گردیده است. ما نیز انواع جار شیشه ای را با بهترین کیفیت و به آسانی از طریق اینترنت به شما مشتریان ارائه میکنیم. شما میتوانید در سایت ما تمامی اطلاعات مورد نیاز خود را کسب کنید و از نحوه ی خرید اینترنتی جار شیشه ای مطلع گردید.

خرید اینترنتی جار شیشه ای

کیفیت جار شیشه ای چگونه تعیین می شود؟

همانطور که میدانید کیفیت یک محصول یکی از مهم ترین فاکتور ها هم برای فروشنده و هم برای خریدار است.
زیرا میزان کیفیت و فروش یک محصول باهم ارتباط مستقیم دارند.
ما در شرکت جار شیشه ای دینا این اطمینان را از بابت کیفیت محصولات به شما عزیزان میدهیم.
کیفیت جار شیشه ای نیز دارای مشخصاتی می باشد که عبارتند از:

  1. شفافیت شیشه:
    هرچه شیشه شفاف تر باشد از کیفیت بالاتری برخوردار است.
  2. شکل ظاهری:
    جار شیشه ای باید به گونه ای باشد که ظاهر آن دارای نقص نبوده و حباب نیز نداشته باشد.
  3. ضخامت:
    جار شیشه ای باید دارای ضخامت مناسب بوده تا بتوان هرگونه ماده ای با هر گستره ی دمایی را بتوان در آن نگهداری کرد.

البته از آنجایی که اکثر جارهای شیشه ای با غالب های دستی تولید میگردند و تنها تعداد اندکی هستند که از غالب های اتومات در ایران برخوردارند، اگر که جارهای شیشه ای را با کیفیت متوسط خریداری نمایید، ممکن است که گاها مقداری این ظروف دچار مشکلاتی همچون حباب باشند. اما شما میتوانید هنگام سفارش اعلام کنید که مایلید جارهای شیشه ای سفارشی شما از بالاتری کیفیت ممکن برخوردار باشد. البته لازم به ذکر است که واضحا قیمت جارهای شیشه ای سفارشی و با کیفیت بالا مقداری از جارهای شیشه ای دارای کیفیت متوسط بیشتر است.
در خصوص قیمت در ادامه نیز بیشتر صحبت خواهیم کرد.

کیفیت جار شیشه ای چگونه تعیین می شود؟

چه عواملی بر قیمت جار شیشه ای تاثیرگذار است؟

یکی دیگر از فاکتورهای مهم در فروش یک محصول قیمت آن محصول است. این قیمت بسته به عوامل مختلفی، متفاوت می باشد.
این عوامل موثر بر قیمت جار شیشه ای عبارتند از:

  1. نوع و جنس شیشه:
    همانطور که مستحضر هستید همیشه استفاده از مواد درجه یک و عالی در ساخت شیشه و جار شیشه ای همانطور که باعث افزایش کیفیت و شفافیت شیشه میشود، به دنبا آن باعث افزایش قیمت نیز خواهد شد. بنابراین متقاضی که به دنبال کیفیت بالا باشد همانطور که گفته شد، باید قیمت بیشتری از بابت یک محصول بپردازد.
  2. تیراژ خرید:
    مسلما شما هر جنسی را با تعداد بالاتر خرید نمایید باعث تخفیف بیشتر و پرداخت هزینه ی کمتر خواهد شد. خرید عمده و تیراژ بالای جار شیشه ای نیز از این داستان مستثنی نیست.
  3. مرکز خرید:
    اگر شما از مراکز خرید بازاری، خرید نمایید قطعا قیمتی بالاتر از قیمت واقعی آن محصول را باید بپردازید. اما اگر از خود تولید کننده و فروشگاه کارگاه تولیدی به صورت مستقیم خرید نمایید مسلما قیمت جار شیشه ای را پرداخت خواهید کرد.
  4. مدل و سایز مدنظر:
    از آنجاییکه میزان اولیه ای که در تولید هر مدل و هر سایز از جارهای شیشه ای به کار میرود، متفاوت است قیمت تمام شده نیز متفاوت میگردد و به عنوان مثال قیمت جار شیشه ای یک کیلویی به طور معمول بیشتر از قیمت جار شیشه ای نیم کیلویی ست.

چه عواملی بر قیمت جار شیشه ای تاثیرگذار است؟

انواع جار شیشه ای

جارهای شیشه ای در انواع مختلفی در شرکت دینا تولید می شود و بسته به نیاز، کاربرد متفاوتی دارند.
این جارهای شیشه ای به طور کلی به دو دسته ی زیر تقسیم می شوند:

  • جار شیشه ای ساده
  • جار شیشه ای فانتزی

این ظروف بسته به نوع کاربرد انتخاب میشوند.
البته معمولا در بازارهای داخلی از ظروف ساده و برای بازار خارجی به منظور صادرات (به علت اهمیت بالاتر بسته بندی و فرهنگ جوامع خارجی) از ظروف فانتزی استفاده می شود. البته این بدین معنا نیست که در ایران نباید از جارهای شیشه ای فانتزی استفاده کرد بلکه در ایران نیز در صورتیکه محصولات را با بسته بندی شیک عرضه نماییم میتوانیم مشتریان بیشتری را به محصول خود جذب کرده و فروش خود را تا چند برابر افزایش دهیم. زیرا که در جوامع ایرانی نیز به زیبایی بصری همانند سایر جوامع ناخودآگاه اهمیت داده میشود. اما در مواردی نیز قیمت بسیار اهمیت بالاتری نسبت به ظاهر دارد و افراد به دنبال خرید محصولی هستند که قیمت پایین تری داشته باشد پس در آن حین بهتر است که از بسته بندی هایی استفاده گردد که قیمت مناسب تری داشته باشد.

انواع جار شیشه ای

روش های تولید جار شیشه ای

انواع و اقسام جار شیشه ای در شهرهای مختلف کشورمان تولید می شوند و امکان خرید اینترنتی جار شیشه ای برای آن ها فراهم گردیده است. شرکت جار شیشه ای دینا که اولین شرکتی ست که امکان خرید اینترنتی جار شیشه ای را در اقصی نقاط ایران فراهم نمود، در دو شهر تهران و اصفهان کارگاه تولیدی دارد.
روش های تولید انواع جار شیشه ای به طور کلی به سه دسته تقسیم می شوند از جمله:

  1. روش دستی
  2. روش نیمه اتوماتیک
  3. روش تمام اتوماتیک

این سه روش تولید جار مرسوم هستند.
که امروزه بیشتر از روش های نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک در اکثر کارگاه های تولیدی استفاده می شود.
البته همانطور که بالاتر نیز گفته شد تعداد مدل هایی که به صورت تمام اتوماتیک تولید میگردند به دلیل محدودیت در غالب ها اندک است و تنها به مدل هایی همچون:

  • جار شیشه ای استوانه درب 82
  • جار شیشه ای استوانه ای سسی
  • جار شیشه ای تپل اتومات
  • جار شیشه ای مربایی شانا

محدود میگردد.

 

خرید اینترنتی جار شیشه ای

انواع روش های ارتباطی ما در پایان مقاله گفته شده است. شما میتوانید با مطالعه ی دیگر مطالب سایت یا ارتباط با ما از طریق شبکه های اجتماعی یا تماس تلفنی، اطلاعات لازم خود را کسب نموده و سفارشات خود را اینترنتی به ثبت برسانید. ارسال تمامی سفارشات از شهر تهران بوده و شما میتوانید تمامی سفارشات خود را در کمترین زمان و بالاترین سطح خدمات و بهترین کیفیت در محل تحویل بگیرید. در صورت نیاز به مشاوره، کسب اطلاعات بیشتر، اطلاع از انواع مدل ها (ضمن مراجعه به کاتالوگ محصولات جار شیشه ای سایت)، اطلاع از قیمت دقیق هر مدل (ضمن مراجعه به سایت فروشگاه جار دینا) و… میتوانید با بخش فروش شرکت دینا ارتباط برقرار نمایید.