فروش جارشیشه ای ظروف بسته بندی به صورت اینترنتی

فروش جارشیشه ای ظروف بسته بندی به صورت اینترنتی روشی است که امروزه بسیار کاربری و مورد استفاده عموم قرار گرفته است.

امروزه با توجه به مشغله های زیاد زندگی بسیاری از افراد وقت و زمان اینکه بخواهند به صورت حضوری به بازار رفته و موارد مورد نیاز خود را تهیه کنند ندارد یا اینکه در شهر آن ها کالای مورد نیازشان موجود نیست. خرید اینترنتی یکی از بهترین راه ها برای صرفه جویی در وقت و زمان است.

ظروف شیشه ای جایگزین نایلون های پلاستیکی

تقریبا میتوان گفت که زندگی ما بدون وجود شیشه غیرممکن است زیرا برای بسته بندی بسیاری از مواد غذایی و محصولاتمان نیاز به ظروفی داریم که هم زیبا باشند هم کیفیت خوب داشته باشند و هم بتوان از آن ها به جای نایلون های پلاستیکی یا پارچه ای استفاده کرد. ظروف شیشه ای از سری مواردی هستند که میتوان در آن ها مدت زمان های طولانی مواد مورد نیاز خود را نگهداری کنیم بدون اینکه آسیبی به آن محصول وارد شود.

فروش جار شیشه ای ظروف بسته بندی به صورت اینترنتی

مراحل و مواد مورد نیاز برای ساخت شیشه

به صورت کلی شیشه هایی که در مغازه ها یا منزل میبینیم از ماسه مایع تشکیل شده اند. زمانی که به به ماسه ها حرارت های بسیار بالایی وارد شود به صورتی که به درجه ذوب برسند حالت شفافی پیدا میکنند و بعد از گذشت مدت زمانی پس از سرد شدن ماسه ها دیگر به شکل قبلی خود برنمیگردند و بعد از ذوب شدن مواد اولیه آن ها را درون قالب های مخصوص ریخته و به شکل های مختلفی تولید میشوند.

برای تولید شیشه از مواد دیگری همچون کربنات کلسیم نیز استفاده میکنند.

شیشه چگونه تولید می شود | انواع شیشه ، کاربرد و مواد اولیه + فیلم روش تولید

معرفی انواع ظروف شیشه ای

جارهای شیشه ای ظروف بسته بندی انواع و شکل های مختلفی به صورت شیشه های رنگی یا شفاف دارند که مشتریان و مصرف کنندگان میتوانند با توجه به سلیقه و محصول مورد استفاده ی خود  آن ها را انتخاب کرده و مورد استفاده قرار دهند. ظروف شیشه ای انواع مختلفی دارند مانند چهارگوش، شش گوش، درب کانتینری، شش گوش کتابی(کندو) و بطری های شیشه ای … که میتوان با توجه به سلیقه خود از این ظروف خریداری  استفاده کرد.

ظروف شیشه ای به دو صورت دستی و اتومات تولید میشوند که در ادامه توضیحات مختصری درمورد هر دو روش خواهیم داد.

فروش جارشیشه ای ظروف بسته بندی به صورت اینترنتی

تولید ظروف شیشه ای به صورت دستی و اتوماتیک

در تولید شیشه به صورت دستی همان گونه که از نامش پیداست بدون دخالت دستگاه تولید شیشه صورت میگیرد و ممکن است ظاهر شیشه ها به زیبایی و شفافی شیشه های اتوماتیک نباشد و اغلب حباب ها و موج هایی درون شیشه ها باشد ولی گاها نیز پیش می آید که شیشه های دستی کیفیت خیلی بهتر و بالاتری نسبت به شیشه های اتوماتیک دارند.

در روش تولید شیشه به صورت اتوماتیک برعکس روش دستی شیشه ها با دستگاه ها تولید میشوند و از کیفیت و شفافیت بالاتری برخوردار هستند و قابل ذکر است که قیمت بالاتری هم دارند و گاهی ممکن است که اصلا کیفیت خوبی نداشته باشند.

از جارهای شیشه ای درکجا میتوان استفاده کرد؟

از جارهای شیشه ای میتوان در بسته بندی مواد غذایی مانند حبوبات و مرکبات یا بسته بندی مواد خوراکی مانند شکلات، اجیل ها، ادویه جات و … استفاده کرد همچنین میتوان از این جارها برای بسته بندی عسل و مربا نیز استفاده کرد و بسته بندی زیباتری داشته باشیم.

امروزه کافه داران از این جارها برای قرار دادن دسر ها و کیک های خود نیز استفاده میکنند که مورد پسند و تایید تعداد زیادی از مشتریان نیز واقع شده است.

فروش جارشیشه ای ظروف بسته بندی به صورت اینترنتیفروش جارشیشه ای ظروف بسته بندی به صورت اینترنتی

معرفی انواع بطری های شیشه ای

بطری های شیشه ای در سه رنگ سبز و قهوه ای و شفاف تولید میشوند که شکل ها و حجم های مختلفی دارند. این بطری ها از نظر اندازه نیز باهم متفاوت هستند و بطری هارا نیز میتوان همانند ظروف بسته بندی شیشه ای به دو روش دستی و شیشه ای نیز تولید کرد.

بطری ها انواع مختلفی دارند که میتوان به سه مدل پارامیس و کتابی و ونیز و رویال اشاره کرد. که هرکدام از مدل هارا میتوان با درب های الومینیومی و پلاستیکی و درب چوب پنبه ای نیز تهه کرد و برای پلمپ کردن کامل درب ها میتوانید از غلاف های پلاستیکی استفاده کنید که با حرارت یا دستگاه های پلمپ میتوانید آن هارا با درب بطری ها فیکس کنید و نگران ریختن و نشتی دادن محصولات خود نباشید.