جار شیشه ای از دیرباز تا کنون مورد استفاده در تمامی جوامع بوده است. جار شیشه ای که یک ظرف شیشه ای است که برای بسته بندی مواد به کار می رود هم اکنون در شرکت جار دینا یا کیفیت بالا و قیمت مناسب به فروش می رسد. برای اطلاع از قیمت جار شیشه ای با ما در تماس باشید.

قیمت جار شیشه ای با کیفیت بالا

ظروف بسته بندی شیشه ای در بازار امروز طرفداران زیادی دارند چرا که علاوه بر کراریی ثابت شده ی آن بر همگان، جنس شیشه دارای مزیت هایی نسبت به دیگر اجناس می باشد. قیمت این دسته از ظروف بسته بندی بر اساس معیار هایی تعیین می شود که می توان از جمله آنها کیفیت، تعداد خرید، طرح و سایز جار شیشه ای، خرید مستقیم از تولید کننده و خرید از فروشگاه اصلی جار شیشه ای و بدون واسطه را نام برد. شرکت جار شیشه ای دینا از بابت کیفیت محصولات و شفافیت جنس شیشه به شما اطمینان می دهد.  همجنین هرچه تعداد خرید شما بالاتر و بیشتر به صورت عمده باشد هزینه ی پرداختی کمتری برای شما به دنبال دارد. انواع طرح ها و سایز های مختلف ظروف مارا می توانید در قسمت محصولات مشاهده نمایید. خرید شما نیز بدون واسطه های اضافی و مستقیما از تولید کننده ی شرکت جار شیشه ای دینا است که این مسئله خاطر شما از بابت چرداخت هزینه های اضافی به واسطه ها آسوده خواهد کرد.

 

انواع شکل و فرم جار شیشه ای

در ابتدا لازم به ذکر است که در تولید جار شیشه ای دو دسته وجود دارد که بر اساس آن طرح و سایز برای تولید انبوه انتخاب می شوند:

  • جار شیشه ای اختصاصی
  • جار شیشه ای عمومی

جار های شیشه ای اختصاصی به صورت کتملا اختصاصی برای شرکت یا تولیدی خاصی تولید می شوند که بنا بر خواسته همان شرکت یا تولیدی در طرحی و اندازه ای خاص به تولید می رسند و به صورت عمومی به فروش نمی رسند. ولی جارهای شیشه ای عمومی در طرح ها و اندازه های متفاوت تولید و به عموم افراد فروخته می شوند. در بین جار های شیشه ای جار استوانه ای بیشترین خریدار و کاربرد را برای بسته بندی انواع مواد دارد. دیگر طرح های جار شیشه ای عبارت اند از:

  1. جار شیشه ای چهارگوش
  2. جار شیشه ای شش گوش
  3. جار شیشه ای هشت گوش
  4. جار شیشه ای بیضی
  5. جار شیشه ای فانتزی
  6. جار شیشه ای بانکه
  7. جار شیشه ای ساده
  8. جار شیشه ای طرح دار
  9. جار شیشه ای دایره ای

تمامی جار های شیشه ای با بررسی نوع کاربرد برای بسته بندی و بر اساس تعداد درخواست ها برای طرحی خاص تولید و به صورت اینترنتی به فروش می رسند.

قیمت جار شیشه ای با کیفیت بالا

کاربرد جار شیشه ای در نگهداری مواد

جار شیشه ای از گذشته و نسل های قبل که به روش های دستی تولید می شد نیز دارای کاربرد فراوان بود چرا که اکثر مردم متوجه کارایی بالایی آن در نگهداری هر نوع ماده ای شده بودندو همچنان اکثر مواد غذایی که بیشترین استفاده را در زندگی ما دارند باید در طروفی از جنس شیشه نگهداری شوند تا دچار فساد و خرابی نشوندو علاوه بر اینها جار شیشه ای برای نگهداری مواد دیگر مثل:

  • مواد دارویی
  • مواد آرایشی
  • مواد بهداشتی
  • مواد شیمیایی
  • مواد صنعتی

نیز به کار می روند که تولید کنندگان هر یک از محصولات می توانند بنا بر نیاز خود برای بسته بندی جار شیشه ای مناسب خود را خریداری و یا سفارش ساخت آن را بدهند.

سفارش و خرید جار

برای اطلاع از قیمت جار شیشه ای با کیفیت بالا با ما تماس بگیرید تا کارشناسان و مشاوران شرکت ما شما را راهنمایی کنند. شما تمامی سفارشات خود را می توانید به صوذت اینترنتی ثبت کرده و در کمترین مدت آن را دریافت کنید. ارسال تمامی سفارشات از شهر تهران انجام می شودو از همراهی شما سپاسگزاریم.