ظروف جار شیشه ای که برای بسته بندی انواع مواد به کار برده می شوند به علت شفافیت و این که امکان رویت محصول داخل آن را به متقاضی می دهد امروزه دارای طرفداران زیادی هستند. قیمت خرید عمده ی این نوع ظروف بسته به تیراژ و طرح و اندازه ی آنها متفاوت خواهد بود.

جار شیشه ای شفاف

یک جار شیشه ای با کیفیت همواره دارای شفافیت بالا است. شفافیت ظرف شیشه ای مخصوصا جار شیشه ای اصلی ترین فاکتور مشخص کننده ی کیفیت آن است. جار ها شیشه ای اصولا دارای دیواره ای ضخیم و استحکام بالا و دهانه ای نسبتا گشاد هستند تا سهولت را برای ریختن مواد داخل آن ایجاد کنند. جار های شیشه ای دارای مزیت هایی مانند:

  • واکنش پذیر نبودن شیشه با هر نوع ماده
  • شفاف بودن
  • قابل درب بندی و استفاده ی همیشگی
  • قابل بازیافت بودن و همچنین قابل تجزیه شدن در طبیعت
  • امکان رویت مواد داخل جار
  • جلوگیری از عوض شدن طعم، رنگ و بوی مواد
  • قابل استفاده برای نگهداری و بسته بندی انواع مواد

موارد کاربرد جار شیشه ای

در قسمت بالا مورد آخر مشاهده کردید که جار شیشه ای را می توان برای نگهداری انواع مواد به کار برد. اگر بخواهیم به طور مفصل دز این باره صحبت کنیم باید بگوییم که یک جار شیشه ای چون دارای جنس شیشه است هر ماده ای با هر خاصیتی را می تواند در خود جای دهد و برای طولانی مدت نیز بدون اینکه در خواص فیزیکی آن تغییری ایجاد شود از آن نگهداری کند. از جمله ی این مواد می توان به دسته های زیر اشاره کرد:

  1. مواد غذایی
  2. مواد دارویی
  3. مواد آرایشی
  4. مواد بهداشتی
  5. مواد صنعتی و شیمیایی

امروزه در شهر های بزرگ کشور عزیزمان تعداد بسیاری از کارخانه جات در حال تولید انواعی از مواد بالا هستند و همه ی این کارخانه ها مستلزم بسته بندی مواد و نیازمند ظرف مناسب با ماده ی خود می باشند. البته علاوه بر ظروف شیشه ای ظروف پلاستیکی و فلزی نیز وجود دارند که از آن ها نمی توان برای بسته بندی همه ی مواد به کار برد چرا که پلاستیک بر پایه نفت ساخنه می شود و فلزات نیز دارای واکنش پذیری با اکثر مواد می باشند. بنابراین شما تولید کننده ی گرامی می توانید با مراجعه به قسمت محصولات سایت تمامی محصولات تولیدی شرکت جار شیشه ای دینا را مشاهده نموده و همچنین در صورت نیاز با تماس با ما از مشاورین و متخصصین مجرب ما کمک بخواهید.

قیمت خرید عمده جار

قیمت خرید عمده جار شیشه ای

همانطور که می دانید در خرید یک محصول چندین ویژگی وجود دارد که باعث می شود در قیمت پرداختی شما تفاوت ایجاد شود. اولین و مهم ترین ویژگی، خرید عمده ی یک کالا است. خرید عمده نسب به خرید خرده و جزئی دارای مزیت هایی است که هم برای فروشنده و هم برای خریدار لحاظ خواهد شد. اولین مزیت کاهش هزینه ی بسته بندی و ارسال برای فرستنده و به صورت متقابل کاهش هزینه ی پرداختی برای خریدار است. صرفه جویی در وقت و هزینه از مهم ترین مزیت های خرید عمده است. ویژگی دوم موثر در قیمت کالا  خرید از فروشگاه شرکت یا خرید مستقیم از تولید کننده ی آن محصول استو مزیت این ویژگی آن است که شما دیگر مستلزم به پرداخت هزینه های اضافی به واسطه ها نیستید و قیمت خرید کالای شما همان قیمت واقعی محصول بدون سود و کارمزد های اضافی می باشد. شما عزیزان می توانید از طریق راه های ارتباطی گفته شده در پایان صفحه ی سایت با ما در تماس بوده و سفارشات خود را به صورت غیر حضوری ثبت نمایید و در کمترین زمان و بالارین کیفیت کالای خود را در محل تحویل بگیرید.