قیمت ظروف بسته بندی ترشی و مربا به عوامل مختلفی بستگی دارد. عواملی چون کیفیت ظروف، اندازه، مدل، نوع و… . اما یکی از با کیفیت ترین و ارزان ترین ظروف بسته بندی ترشی و مربا جارهای شیشه ای میباشند. احتمالا با جارهای شیشه ای آشنایی داشته باشید و در بسته بندی انواع مختلف مواد غذایی آن ها را مشاهده کرده باشید. اما برای آشنایی بیشتر در خصوص انواع دیگر ظروف بسته بندی ترشی و مربا و همچنین مزیت های جارهای شیشه ای نسبت به سایر ظروف در این مطلب همراه ما باشید.
قیمت ظروف بسته بندی ترشی و مربا

بسته بندی شیشه ای مواد غذایی

مواد غذایی را میتوان با ظروف مختلفی بسته بندی کرد.
  • ظروف پلاستیکی
  • ظروف فلزی
  • ظروف شیشه ای

ولی طبق تحقیقات انجام شده ظروف شیشه ای بهترین بسته بندی ترشی و مربا و برای دیگر مواد غذایی میباشند زیرا که:

  • با مواد غذایی واکنش نشان نمیدهند و در نتیجه خواص آن ها را تغییر نمیدهند.
  • به نسبت ظروف پلاستیکی و فلزی بهداشتی تر میباشند.
  • قابل تجزیه میباشند و به محیط زیست آسیبی وارد نمیکنند.
  • از رنگ طبیعی برخوردار هستند.
  • تنها بسته‌بندی است که توسط سازمان غذا و دارو به عنوان بسته‌بندی بی خطر در نظر گرفته شده است.
  • غیر قابل نفوذند و در برابر نفوذ حشرات و… مقاوم میباشند.
  • در دماهای مختلف مقاوم میباشند و تحت تاثیر رطوبت و یا دماهای بالا واکنشی نشان نمیدهند.
  • تنوع بالایی دارند و در سایزها و مدل های مختلفی تولید و عرضه میگردند.
  • و…

بنابر این ظروف شیشه ای یا همان جارهای شیشه ای بهترین بسته بندی برای مواد غذایی مختلف و همچنین بهترین بسته بندی ترشی و مربا میباشند.

جار شیشه ای ترشی و مربا

خرید جار شیشه ای

اما یکی از دغدغه هایی که اغلب تولید کنندگان ترشی و مربا و همچنین سایر محصولات با آن روبرو میشوند خرید جار شیشه ای میباشد. اینکه چطور جار شیشه ای با کیفیت بخرند؟ و یا چطور بطور عمده خرید کنند؟ و یا اینکه چطور جارهای شیشه ای ارزان بخرند؟ جارهای شیشه ای را میتوان به صورت های مختلفی خریداری نمود:

  1. از فروشگاه ها و مغازه های سطح شهر
  2. از کارخانجات
  3. از فروشگاه های اینترنتی

بهترین راه بدون شک خرید از فروشگاه های اینترنتی میباشد. زیرا که قابل دسترس تر از کارخانجات هستند. و میتوان بدین صورت از عرضه کنندگان مستقیم با قیمت کارخانه خریداری نمود. و همچنین اغلب جنس های متنوع تری به نسبت مغازه ها در فروشگاه های اینترنتی یافت میشود. و ممکن است اگر قصد خرید عمده را دارید در مغازه ها به تعداد مورد نیازتان جارهای شیشه ای را نیابید. اما بدون شک خرید از کارخانجات علی الخصوص در خرید عمده جارهای شیشه ای بسیار حائز اهمیت باشد زیرا که خرید بدون واسطه از کارخانجات منجر به خرید با قیمت کارخانه و مناسب میگردد و میتوان از کیفیت آن اطمینان حاصل نمود. اما چطور میتوان به صورت مستقیم و اینترنتی از کارخانه جارهای شیشه ای خرید نمود؟

خرید بسته بندی ترشی و مربا

خرید اینترنتی جار شیشه ای

حال سوالی که مطرح شد این است که چگونه میتوان جارهای شیشه ای را بصورت اینترنتی و به عنوان بسته بندی مربا و ترشی به صورت مستقیم از کارخانه خریداری نمایید؟ کافی ست به کاتالوگ محصولات جار شیشه ای این سایت مراجعه کنید. مدل مدنظر و مناسب با ترشی و یا مربا را پیدا کنید و با شماره های درج شده در قسمت تماس با مای سایت ارتباط گرفته سوالات خود را بپرسید و در نهایت جارهای شیشه ای مدنظر خود را در تعداد، اندازه و مدل مدنظرتان سفارش دهید و در محل تحویل بگیرید. از این طریق با بخش فروش شرکت دینا که بزرگترین تولید کننده ی جارهای شیشه ای در ایران است ارتباط برقرار مینمایید. این شرکت امکان خرید اینترنتی را برای مشتریان خود فراهم نموده است و از همین رو میتوانید تنها از طریق یک تماس با این شرکت اقدام به خرید جارهای شیشه ای نمایید.

 

 

خرید درب شیشه مربا و ترشی

یکی از دغدغه هایی که خریداران عمده جارهای شیشه ای از کارخانه ها با آن روبرو هستند معمولا نحوه ی تهیه ی درب جارهای شیشه ای میباشد. زیرا که در صورت خرید از عرضه کنندگان مستقیم و کارخانجات تولید کننده جارهای شیشه ای تنها میتوان شیشه جار را خریداری کرد. و درب آن را باید بطور مستقل و از تولید کنندگان درب خرید. اما شرکت دینا به عنوان یک تولید کننده و عرضه کننده مستقیم، جارهای شیشه ای را با درب دلخواه شما عرضه میکند. و شما لازم نیست که برای خرید درب نیز زحمتی را متحمل شوید. تنها کافی ست جارهای شیشه ای خود را از شرکت دینا خریداری نمایید تا با قیمت کارخانه و بصورت کاملا آماده ی استفاده در محل مدنظر خود تحویل بگیرید. از انواع درب هایی که میتوانید به صورت مستقیم از این تولید کننده خریداری نمایید میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

  • درب های فلزی ساده
  • درب های فلزی طرحدار
  • درب های فلزی کانتینری
  • درب های پلاستیکی
  • درب های چوب پنبه ای
  • درب های استیل
  • و…

لازم به ذکر است که این درب ها را به صورت مستقل نیز میتوانید خریداری نمایید.

خرید درب شیشه مربا و ترشی

قیمت ظروف شیشه ای بسته بندی ترشی و مربا

همانطور که در بالا اشاره شد قیمت ظروف بسته بندی مربا و ترشی بسته به مدلشان متفاوت میباشد. بنابر این شما کافی ست با ما تماس بگیرید تا لیست قیمت انواع مدل های مختلف را در اختیار شما قرار دهیم. شماره های تماس در زیر این مطلب درج گردیده اند. علت اینکه این قیمت ها در این مطلب ذکر نگرده اند:
  1. جلوگیری از طولانی گردیدن مطلب
  2. تنوع بالای مدل ها
  3. ثابت نبودن قیمت ها و فاقد اعتبار شدن آن ها پس از گذشت مدتی

میباشد.

قیمت ظروف شیشه ای بسته بندی ترشی و مربا

تولید ظروف شیشه ای سفارشی

علاوه بر جارهای شیشه ای محصولات بسیار دیگری توسط شرکت دینا تولید و عرضه میگردند که تعدادی از این محصولات عبارتند از:

از همین رو است که این ظروف و متعلقات بسته بندی را نیز میتوانید به صورت مستقیم از شرکت دینا خریداری نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هر کدام نیز میتوانید به مطالبی که پیش از این در سایت منتشر گردیده است مراجعه نمایید. بدین منظور میتوانید از طریق سرچ کلمات کلیدی در قسمت سرچ سایت به مطالب مرتبط دسترسی یابید.