ظروف بسته بندی شیشه ای (جار شیشه ای و بطری شیشه ای)

از محصولات شرکت ظروف بسته بندی دینا انواع مختلف ظرف جار شیشه ایی و بطری شیشه ایی می باشد.

جارهای شیشه ایی مصارف مختلفی داشته برای انواع بسته بندی مواد غذایی عسل، مربا، ادویه جات، پاستیل، کیک، ترشی و … مورد استفاده قرار میگیرد.

بطری های شیشه ایی نیز برای انواع نوشیدنی ها و مایعات مانند آبغوره، روغن زیتون، شربت ها و … کاربرد دارد.

قیمت انواع محصولات متاسفانه به دلیل نوسانات در بازار درج نشده و برای استعلام قیمت می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر در شبکه های اجتماعی و تماس، از قیمت آن مطلع شوید.

سفارش ظروف بسته بندی (نکات مهم قبل از خرید)

حجم های نوشته شده در تصاویر بر حسب آب و عسل می باشد از آنجا که محصولات مختلف دارای چگالی (وزن های) مختلف هستند پس در انتخاب شیشه ی مورد نظر دقت کنید چرا که شرکت هیچ گونه مسئولیتی نسبت به حجم مورد نظر شما ندارد. (به طور مثال یک کیلو چای دارای حجم بسیار بیشتری نسبت به یک کیلو عسل است و هر دو در یک ظرف جا نمی شوند و چای به ظرف بزرگتری نسبت به عسل احتیاج دارد.)
برای ثبت سفارش لطفا در یکی از شبکه های اجتماعی پیام دهید تا پیگیری سفارشات به درستی انجام شود. برای ثبت نام خانوادگی گیرنده، مقصد شهر گیرنده، شماره تماس در دسترس، مدل و تعداد را برای ما در واتس آپ یا تلگرام پیام کنید تا پیش فاکتور برای شما صادر شود.
کمترین سفارش برای اینکه به ثبت شرکت برسد 100 عدد می باشد البته با حفظ کارتن بندی هر مدل
بعد از دریافت فاکتور از سوی شرکت ما لطفا فاکتور خودتان را حتما با دقت بخوانید و بررسی کنید نام گیرنده، شماره تماس، شهر مقصد، مدل و تعداد درست است یا خیر تا مشکلی در ارسال پیش نیایید.
در مرحله بعد و تایید شدن توسط شما در صورت پرداخت حتما عکس فیش واریزی را برای ما ارسال کنید.
سفارش ها بعد از اینکه توسط شرکت به تایید حسابداری رسید در بازه ی زمانی 7 تا 9 روز کاری ارسال و به دست شما خواهد رسید. (لطفا مشتری های گرامی با برنامه ریزی قبلی خرید خود را انجام دهید و گاها زودتر از موعد تحویل جنس سفارش خود را بگذارید تا بار موقع به دست شما برسد.)
ارسال از طریق باربری خواهد بود و شرکت نسبت به هزینه های باربری هیچ گونه مسئولیتی ندارد.
هزینه ارسال به عهده ی مشتری بوده و بسته به نوع شهر و مسیر نرخ های متفاوتی دارد که زیر نظر شرکت دینا نمی باشد.
اعتبار فاکتورها یک روزه می باشد قبل از واریز وجه پیام دهید.
شرکت هیچ گونه مسِولیتی نسب به بار فروخته شده و حمل و نقل آن ندارد.
جنس فروخته شده به هیچ عنوان پس گرفته نمی شود و کسانی که می خواهند از کیفیت مطمئن شوند می توانند حداقل سفارش را داشته باشند تا از جنس مطئن شوند.

مشاهده کاتالوگ محصولات شرکت دینا

درب فلزی

خریدکنید

جار و بطری شیشه ای

خریدکنید

چوب پنبه

خریدکنید