قیمت جار شیشه ای در کارخانه و بازار با یکدیگر تفاوت هایی دارند. مسلم است که قیمت جار شیشه ای در کارخانه از قیمت جار شیشه ای در بازار میتواند بسیار کمتر باشد. بنابر این اگر قصد خرید عمده جار شیشه ای را دارید بنظر بهتر است که از کارخانجات و به طور مستقیم آن ها را خریداری نمایید. در صورت خرید مستقیم از کارخانجات تولیدی جارهای شیشه ای علاوه بر پرداخت هزینه ی کمتر امتیاز های دیگری نیز شامل حال شما میشود.
در این مطلب به نحوه ی خرید جار شیشه ای بصورت مستقیم از کارخانجات و مزیت های آن خواهیم پرداخت.

نرخ قیمت جار شیشه ای در کارخانه و بازار

جار شیشه ای قیمت کارخانه

همانطور که گفته شد قیمت جار شیشه ای در کارخانه و بازار همانند سایر محصولات متفاوت میباشد. عامل این اتفاق این است که عرضه کنندگان مستقیم جارهای شیشه ای کارخانجات تولیدی آن میباشند. و هنگامی که بدون واسطه و بصورت مستقیم جنسی خریداری شود قطعا از قیمت پایین تری برخوردار میگردد. در کل خرید جار شیشه ای از کارخانجات علاوه بر هزینه ی پایین تر مزیت های فراوان دیگری نیز دارد که در زیر به تعدادی از آن ها اشاره میکنیم.
مزیت های خرید جار شیشه ای به صورت مستقیم از کارخانجات تولیدی:
  • مواجه شدن با بالاترین تنوع
  • اطمینان از کیفیت بالا
  • مواجه شدن با انواع رنگ بندی و… جارهای شیشه ای
  • اطلاع از اعتبار تولید کننده
  • اطلاع از نظر سایر مشتریان در خصوص جنس های تولیدی کارخانه
  • و…

البته در کنار تمام این مزیت ها تنها یک مشکل ممکن است که وجود داشته باشد.
مشکلی که ممکن است در خرید مستقیم از کارخانجات بوجود بیاید این است که شما باید به کارخانه مراجعه نمایید و همین امر بر اساس فاصله ی شما از کارخانجات ممکن است دشوار باشد و زمان زیادی را از شما بگیرد. اما نگران نباشید شرکت دینا به عنوان توزیع کننده جارهای شیشه ای و صاحب کارخانجات جار شیشه ای این مشکلات را حل کرده. و امکان خرید اینترنتی و تلفنی را از سرتاسر ایران برای مشتریان عزیز فراهم کرده است.

جار شیشه ای عمده

خرید اینترنتی جار شیشه ای

قطعا تا به اینجا به این نتیجه رسیده اید که خرید اینترتی یا تلفنی یکی از بهترین راه های خرید جار شیشه ای با قیمت پایین و کیفیت بالا میباشد. دلیل آن هم این بود که میتوانستید بصورت مستقیم و با کمترین زحمت از کارخانه خرید کنید. اما به چه صورت خرید اینترنتی امکان پذیر است؟ برای خرید اینترنتی جار شیشه ای تنها کافی ست که به کاتالوگ محصولات جار شیشه ای سایت مراجعه نمایید و مدل و اندازه ی جارهای شیشه ای مدنظر خودتان را مشخص نمایید. سپس از طریق شماره های درج شده در بخش تماس با مای سایت با بخش فروش شرکت دینا بگیرید و سفارش خود را ثبت نمایید. پس از آن ما سفارش شما را آماده و برای شما ارسال مینماییم. لازم به ذکر است که اگر در انتخاب مدل تردیدی دارید، نمیدانید که کدام مدل برای شما مناسب است، مایلید که از قیمت دقیق جارهای شیشه ای مطلع شوید و یا هر سوال دیگری در خصوص جارهای شیشه ای دارید میتوانید ضمن مطالعه ی ادامه ی مطلب که اطلاعات بیشتری را در خصوص جارهای شیشه ای در اختیار شما قرار میدهد، با ما تماس بگیرید، ما پاسخگوی سوالات شما نیز میباشیم.

انواع قیمت جار شیشه ای

جار شیشه ای توسکانو

به صورت کلی جارهای شیشه ای دارای مدل های فراوانی هستند که مطابق با آن چه که گفته شد برای مشاهده ی آن ها میتوانید به کاتالوگ محصولات جار شیشه ای سایت مراجعه نمایید. نمونه ای از این مدل ها عبارتند از:

  • جارهای شیشه ای استوانه ای
  • جارهای شیشه ای مک کارتی
  • جارهای شیشه ای چهار گوش
  • جارهای شیشه ای شش گوش
  • جارهای شیشه ای هشت پر
  • بانکه شیشه ای صدفی
  • بانکه شیشه ای توپی
  • و…

هر کدام از این مدل ها مطابق با سایزبندی و ظاهری که دارند در دسته های مختلفی قرار میگیرند که این دسته ها عبارتند از:

  • جارهای شیشه ای ساده
  • جارهای شیشه ای فانتزی
  • جارهای شیشه ای کوچک
  • جارهای شیشه ای بزرگ
  • و…

هر کدام از این دسته ها ویژگی های خاصی را شامل میشوند و کاربردهای تقریبا متفاوتی دارند به عنوان مثال جارهای شیشه ای فانتزی به نسبت جارهای شیشه ای ساده از ظاهر فانتزی تر و شکیل تری برخوردار است و برای بسته بندی های شکیل، مهم و صادراتی و دکور آرایی و تزئینات مورد استفاده قرار میگیرند. و جارهای شیشه ای کوچک نیز بیشتر برای بسته بندی تستر، اشانتینون، ظروف فانتزی، بسته بندی محصولات گران قیمتی همچون زعفران و… مورد استفاده قرار میگیرند. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هر دسته و اطلاع از مدل های متعلق به آن ها میتوانید به مطالبی که پیش از این در خصوصشان منتشر گردیده است مراجعه نمایید. بدین منظور میتوانید از قسمت سرچ سایت کمک بگیرید. نمونه ای از مدل های مربوط به این ظروف را میتوانید در ویدئوی زیر مشاهده نمایید.

 

 

مرکز فروش جار شیشه ای در تهران

شرکت دینا دارای دو کارخانه تولید جار شیشه ای و کارخانه تولید بطری شیشه ای در تهران و اصفهان میباشد. بنابر این تهران نیز یکی از مراکز فروش جارهای شیشه ای به حساب می آید. در تهران میتوانید هم با مراجعه به کارخانه و هم از طریق تماس با ما سفارش خود را ثبت نمایید. قیمت جار شیشه ای در کارخانه برابر با قیمت فروش اینترنتی میباشد و شما لازم نیست که ازین بابت نگران باشید. علاوه بر مراکز فروش در تهران، در اصفهان نیز مراکز فروشی برای جار شیشه ای شرکت دینا وجود دارد که برای اطلاع از آن ها میتوانید با ما تماس بگیرید. و برای مشاهده ی آدرس دفتر فروش شرکت دینا نیز میتوانید به انتهای سایت مراجعه نمایید.
مرکز فروش جار شیشه ای در تهران

بطری شیشه ای لوکس

علاوه بر جارهای شیشه ای، شرکت دینا عرضه کننده و تولید کننده ی بطری های شیشه ای نیز میباشد و بنابر این انواع و اقسام بطری های شیشه ایی همچون:

را نیز میتوانید به صورت مستقیم و با قیمت کارخانه ای و بسیار مناسب از شرکت دینا تهیه نمایید. پس علاوه بر قیمت جار شیشه ای از طریق تماس با پشتیبانی شرکت دینا میتوانید از قیمت بطری های شیشه ای مدنظر خود نیز آگاه گردیده و در صورت تمایل اقدام به خرید آن ها نمایید.