خرید عمده جار شیشه ای بهتر از این است که به صورت خرد خریداری شود. نوع جدیدی از جارهای شیشه ای به تازگی تولید شده است که دارای نوعی از درب بوده که اصطلاحا به آن درب کانتینری می گویند. درب های کانتینری از نظر ظاهری بسیار متمایز با دیگر درب های موجود برای ظروف شیشه ای میباشد. افرادی که به دنبال جارهای شیشه ای با مدل های خاص برای برند خود هستند می توانند از این ظروف که دارای درب های کانتینری هستند استفاده کنند.

جار شیشه ای درب کانتینری

جار شیشه ای درب کانتینری همانطور که در مقدمه گفته شد جار شیشه ای ست که با درب کانتینری عرضه میگردد. درب های کانتینری به نسبت سایر درب های موجود در بازار دارای ظاهر شکیل تری میباشد که در تصویر زیر و همچنین ویدئوهایی که در ادامه ی مطلب قرار گرفته است میتوانید متوجه تفاوت ظاهری این نوع درب ها بشوید. از لحاظ کیفیت نیز این درب ها آسان تر باز و بست میشوند و لازم نیست که خریداران محصولات برای باز کردن درب محصول مورد نظر خود زمان زیادی را صرف نمایند. در ادامه انواع جارهای شیشه ای با درب کانتینری را به صورت مفصل تری معرفی خواهیم کرد و شما میتوانید هنگام خرید عمده جار شیشه ایی مورد نیاز خود این مدل ها را نیز مدنظر داشته باشید.

خرید عمده جار شیشه ایی درب کانتینری

انواع جار شیشه ای با درب کانتینری

انواع مختلفی از جار شیشه ایی با درب کانتینری در شرکت جار دینا به بازار عرضه می شود که دارای مدل های مختلفی همچون موارد زیر میباشند.

حار شیشه ای مدل استوانه ایی

جار شیشه ای استوانه که با این مدل از درب تولید شده دارای شش سایز مختلف است.

سایزهای این مدل به صورت زیر میباشد:

  • استوانه درب کانتینری سایز 120 سی سی ارتفاع 5.5 دهانه 6
  • استوانه درب کانتینری سایز 300 سی سی ارتفاع 11 دهانه 6
  • استوانه درب کانتینری سایز 400 سی سی ارتفاع 13.5 دهانه 6
  • استوانه درب کانتینری سایز 500 سی سی ارتفاع 14.5 دهانه 6
  • استوانه درب کانتینری سایز 750 سی سی ارتفاع 17 دهانه 8
  • استوانه درب کانتینری سایز 750 سی سی ارتفاع 21 دهانه 6

جار شیشه ایی مدل کوپ عینکی

این نمونه از جار شیشه ایی معروف به مدل کوپ عینکی حالتی خمره دارد که دارای دو سایز است:

  1. کوپ عینکی نیم کیلویی ارتفاع 11.5
  2. کوپ عینکی یک کیلویی ارتفاع 16.5

در ویدئوی زیر میتوانید نمونه ای از این مدل ها را مشاهده نمایید و با مراجعه به کاتالوگ محصولات جار شیشه ای سایت نیز از مدل های بیشتر آگاه گردیده و تصاویر و ابعاد آن ها را نیز مشاهده نمایید.

تولید کننده ی درب کانتینری

تنها تولید کننده ی درب های کانتینری در ایران شرکت دینا میباشد این شرکت انواع درب های کانتینری ساده و فانتزی را تولید نموده و مناسب ترین قیمت ممکن در سرتاسر ایران به همراه محصولات دیگری همچون:

عرضه مینماید. در خصوص تعدادی از این محصولات نیز در ادامه صحبت شده است. اما لازم به ذکر است که استفاده از واشرفوم ها برای جلوگیری از بیرون ریختن مایعات از ظروف به همراه درب های کانتینری الزامی میباشد.

در ویدئوی زیر میتوانید علت این امر را به خوبی مشاهده نمایید.

درب جار شیشه ای

علاوه بر درب های کانتینری انواع مختلفی از درب ها برای ظروف بسته بندی جار شیشه ای توسط کارخانه های مختلف تولید می شود که می تواند شما دو جنس مختلف باشد.

جنس درب های جار:

  • پلاستیکی
  • فلزی

در نوع طرح این درب ها نیز تفاوت هایی وجود دارد که می تواند به صورت پایه بلند و پایه کوتاه باشد. درب کانتینری نیز نوعی از درب های فلزی ست.

 

درب جار شیشه ایی

جار شیشه ای فانتزی

جارهای شیشه ایی جدید همیشه برای مشتریان و مصرف کننده های این محصول بسیار جذاب تر بوده. جارهای شیشه ایی که دارای مدل های جدید و فانتزی ای میباشند  توسط شرکت دینا در طرح های مختلفی تولید میشود که نام بعضی از این مدل ها به صورت زیر است:

  • کوزه ایی
  • شکلاتی
  • خاویاری
  • استوانه درب کانتینری
  • کوپ عینکی
  • جار درب چفتی
  • و ….

هر کدام از این مدل ها نیز با درب های کانتیری قابل عرضه میباشند و برای خرید عمده جار شیشه ایی در این مدل ها و به قیمت کارخانه میتوانید بدون نیاز به حضور در کارخانه اقدام نمایید.

شیشه

جار شیشه ایی درب چفتی

جار شیشه ایی درب چفتی نیز در کنار جارهای شیشه ای درب کانتینری یک از پرطرفدارترین نوع جارهاست که در گذشته تنها مدل خارجی آن بود اما شرکت جار دینا با استفاده از نیروهای توانمند خود توانسته این نوع از ظرف خارجی را تولید و به بازار عرضه کند.

این ظرف نیز در سایزهای مختلفی موجود است:

  • حار شیشه ایی درب چفتی 400 سی سی
  • حار شیشه ایی درب چفتی 600 سی سی
  • حار شیشه ایی درب چفتی 800 سی سی
  • حار شیشه ایی درب چفتی 1200 سی سی
  • حار شیشه ایی درب چفتی 1400 سی  سی

جار شیشه ایی درب چفتی

لیست قیمت جار شیشه ایی ظروف بسته بندی

لیست قیمت این گونه از ظروف بسته به نوع تعداد خرید شما و مدل انتخابی مدنظر شما وابسته است. در بازار نرخ فروش اینگونه از ظروف مختلف می باشد اما این تفاوت قیمت علت های مختلفی دارد. نوع کیفیت یکی از علت های اصلی بوده و علاوه بر آن اینکه شما از چه کسی خرید می کنید (مستقیما از کارخانه و مدیران فروش آن خرید خود را انجام می دهید یا از کسانی دیگر که این ظروف را می خرند و انبار می کنن؟) به طبع عواملی هستند که تاثیرشان بر قیمت عرضه شده به بازار کاملا شفاف است. هم چنین تعداد خرید شما که می تواند به صورت خرد و عمده باشد نیز بی تاثیر نیست. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت و نوع ظرف های ارائه شده توسط شرکت تولیدکننده جار دینا می توانید با ما در ارتباط باشید.

لیست قیمت جار شیشه ایی ظروف بسته بندی

خرید درب کانتینری

برای خرید عمده جار شیشه ایی درب کانتینری از هر کجای ایران که هستید تنها کافی ست که از طریق شماره های درج شده در تماس با مای سایت با بخش فروش شرکت دینا که تنها تولید کننده ی درب های کانتینری در ایران است ارتباط برقرار نموده و اقدام به سفارش محصولات خود نمایید و سپس در موعد مقرر و محل توافق شده به منظور تحویل گرفتن جارهای شیشه ای سفارش داده شده حاضر گردید. در صورت هرگونه سوال دیگر نیز میتوانید به طریق مشابه با شرکت دینا در تماس باشید.