انواع جار شیشه ای ساده ارزان و با کیفیت
جار شیشه ای ساده را میتوانید در انواع مختلف، با قیمتی مناسب و پایین، و کیفیت بالا از شرکت دینا تهیه کنید. کیفیت جار شیشه ای ساده ای که شرکت دینا عرضه میکند تضمین شده است و در خصوص آن میتوانید اطمینان کامل داشته باشید. جار شیشه ای ساده برای بسته بندی محصولات زیادی مناسب میباشد و در انواع مختلفی تولید میشوند. در اصل جارهای شیشه ای را میتوان یک بسته بندی ارزان قیمت برای محصولات مختلف دانست. البته علاوه بر بسته بندی کاربردهای دیگری نیز دارند که در ادامه در خصوص تمامی آن ها و همچنین مدل و انواع آن ها نیز صحبت خواهیم کرد. و سپس در خصوص شرکت دینا و همچنین نحوه ی خرید از آن اطلاعات بیشتری را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

انواع جار شیشه ای

 جارهای شیشه ای کاربردهای فراوانی چون :
  • بسته بندی مواد غذایی مختلف مانند رب گوجه، زیتون، عسل، مربا، ترشیجات، شکلات و…
  • نگهداری مواد مختلفی مانند حبوبات، ادویه جات، زعفران و…
  • و…

دارند. از انواع جارهای شیشه ای میتوان به مدل های زیر اشاره کرد:

  • جارهای شیشه ای استوانه ای
  • جارهای شیشه ای گرد
  • جارهای شیشه ای مربایی ساده
  • جارهای شیشه ای سسی(میترا)
  • جارهای شیشه ای بانکه
  • جارهای شیشه ای چند گوش
  • و…

این مدل ها در حجم های مختلفی تولید میشوند. که شما میتوانید برای اطلاعات بیشتر در خصوص آن ها و همچنین مشاهده مدل های بیشتر به همراه تصاویر به کاتالوگ جارهای شیشه ای مراجعه نمایید.

انواع جار شیشه ای ساده

جار شیشه ای ساده

جارهای شیشه ای بر اساس ویژگی هایی که دارند شامل دسته بندی های مختلفی هستند. یکی از این دسته بندی ها بر اساس ظاهر میباشد و بر این اساس جارهای شیشه ای به دو دسته ساده و فانتزی تقسیم بندی میشوند. در اصل به مدل هایی از جارهای شیشه ای که ظاهری ساده دارند و برای بسته بندی ساده محصولات استفاده میشوند جار شیشه ای ساده گفته میشود. از مزیت جارهای شیشه ای ساده میتوان به قیمت مناسب تر آن ها اشاره کرد. البته این نکته قطعی نیست و ممکن است مدل هایی از جار شیشه ای ساده به نسبت تعدادی از جارهای شیشه ای فانتزی از قیمت بیشتری برخوردار باشند. در کل قیمت به موارد مختلف دیگری نیز بستگی دارد.

جار شیشه ای ساده

جار شیشه ای فانتزی

جارهای شیشه ای فانتزی برای بسته بندی شکیل و زیبای محصولات استفاده میشود. بسته بندی های زیبا اغلب به افزایش فروش منجر میشوند. بنابر این جارهای فانتزی به نسبت جار ساده شیشه ای در مواردی ممکن است مناسب تر باشند. انواع مدل های جارهای شیشه ای فانتزی، مزیت های آن ها و سایر اطلاعات در این باره را میتوانید در مطلب جار شیشه ای فانتزی در انواع مختلف مطالعه نمایید.

جار شیشه ای فانتزی

فروش عمده جار شیشه ای

جارهای شیشه ای به دو صورت عمده و تکی به فروش میرسند. خرید به صورت عمده برای تولید کنندگانی که قصد بسته بندی محصولاتشان را دارند از مزیت های بیشتری برخوردار است. زیرا که میتوانند جارهای شیشه ای را با قیمتی کمتر و راحت تر خریداری نمایند. خرید به صورت عمده از عرضه کنندگان جارهای شیشه ای امکان پذیر است. شرکت دینا بهترین عرضه کننده جار شیشه ای در سراسر ایران میباشد که از آن میتوان جارهای شیشه ای را در انواع مختلف، با قیمتی ارزان و کیفیتی بالا و به صورت عمده تهیه نمایید. البته امکان خرید با تعداد کم و تکی نیز از این عرضه کننده فراهم میباشد.
فروش عمده جار شیشه ای ساده

خرید اینترنتی جار شیشه ای

معمولا مراجعه مستقیم و خرید حضوری دردسر های فراوانی را در پی دارد به خصوص اگر که در شهری دیگر حضور داشته باشید. بنابر این یکی از بهترین و راحت ترین راه ها خرید اینترنتی و تلفنی میباشد. در این روش میتوانید جار شیشه ای ساده را با قیمتی مشابه قیمت خرید حضوری و از هر کجای ایران که هستید خریداری نمایید. شرکت دینا این امکان را برای مشتریانش فراهم کرده است که بتوانند با یک تلفن سفارش خود را ثبت و پس از آن در محل مدنظر خود تحویل بگیرند.