خرید و فروش جار شیشه ای فانتزی در انواع مختلف

جار شیشه ای فانتزی در انواع مختلف و مدل های مختلف برای بسته بندی و نگهداری اکثر محصولات و مواد، خرید و فروش میشود. اگر جز افرادی هستید که دوست دارید وسایل خود را در ظروف زیبا نگهداری کنید و یا مایلید که بسته بندی زیبایی برای محصولات خود تهیه نمایید بی شک جارهای شیشه ای فانتزی برای شما بسیار مناسب میباشد. جارهای شیشه ای فانتزی با شکل ها و سایز های مختلف تولید میشود که شما میتوانید مطابق با سلیقه و کاربرد مدنظر خود یکی از آن ها را انتخاب نمایید. و از آنجاییکه تنوع این جارها بسیار بالا میباشند قطعا برای تمام سلیقه ها نمونه ای برای عرضه وجود دارد. در این مطلب ما چندین نمونه از آن ها را بطور مختصر معرفی میکنیم.

 

جار فانتزی

سوالی که ممکن است در اینجا پیش بیاید این است که اصلا جار فانتزی چه ظرفی میباشد؟

در پاسخ باید گفت که جار شیشه ای یکی از انواع ظروف شیشه ای میباشد که اغلب برای بسته بندی های مختلف و همچنین برای نگهداری مواد مختلفی به کار میرود. جار شیشه ای در دو نوع جار های شیشه ای معمولی مانند جارهای استوانه ای و جارهای شیشه ای فانتزی که به نسبت جارهای معمولی ظاهری زیباتر دارند عرضه میشود. جارهای شیشه ای برای بسته بندی محصولات مختلف بین کارخانجات از استقبال زیادی برخوردار است. کارخانجات مواد غذایی مانند مربا، شکلات، رب، زیتون، ترشیجات و… و همچنین کارخانجات لوازم ارایشی بهداشتی و… برای بسته بندی محصولات خود اغلب از جارهای شیشه ای استفاده میکنند. اما جارهای شیشه ای فانتزی چه زمان هایی استفاده میشود؟

جارهای شیشه ای فانتزی برای تمامی محصولاتی که نام برده شد قابل استفاده میباشند. در حال حاضر نیز استفاده ار جارهای فانتزی به نسب جار معمولی افزایش یافته است. زیرا که مشتریان به تازگی علاوه بر کیفیت جذب بسته بندی محصولات نیز میشوند. کاربرد دیگر جارهای فانتزی در استفاده های خانگی و برای نگهداری وسایل در منزل میباشد مانند نگهداری گیاهان مختلف، مواد مختلف در اشپزخانه ها و… . زیرا که ظاهر آن ها موجب میشود که با هزینه ای کمتر دکور خانه به زیبایی نمایش داده شود.

جار فانتزی

 

انواع جار شیشه ای فانتزی

جارهای شیشه ای در انواع مختلفی توسط شرکت دینا عرضه میگردد که میتوانید کاتالوک آن ها را در بخش کاتالوگ محصولات سایت مشاهده نمایید. نمونه هایی از آن ها که ظاهری زیبا و فانتزی دارند عبارتند از:

هر کدام از این مدل ها میتوانند برای محصولات مختلفی مناسب باشند. بنابر این انتخاب مدل جار شیشه ای فانتزی متناسب با سلیقه و محصول مدنظر میباشد.

 

انواع جار شیشه ای فانتزی

شیشه مربای فانتزی

یکی از محصولاتی که اغلب برای بسته بندی و نگهداری آن از جار شیشه ای فانتزی استفاده میشود مربا میباشد. البته برای سایر محصولات نیز به وفور از جارهای فانتزی استفاده میگردد. احتمالا این سوال پیش بیاید که بهترین نوع از جار شیشه ای برای بسته بندی و نگهداری مربا چیست؟ اغلب جارهای فانتزی قابل استفاده برای بسته بندی مرباها میباشند به همین جهت از همه ی محصولات نام برده شده برای بسته بندی مربا استفاده میگردد. شما میتوانید جارهای شیشه ای را در گنجایش های مختلف تهیه نمایید و به عنوان یک بسته بندی فانتزی زیبا برای مرباهای مختلف استفاده نمایید.

 

شیشه مربای فانتزی

قیمت جار شیشه ای فانتزی

جارهای شیشه ای فانتزی با توجه به موارد زیر قیمت های مختلفی دارند.

  • مدل جار شیشه ای فانتزی
  • اندازه ی جار شیشه ای فانتزی
  • کیفیت شیشه ی استفاده شده
  • خرید بصورت عمده
  • و…

شما میتوانید برای اطلاع دقیق از قیمت محصول، پس از انتخاب مدل مدنظر خود با ما تماس گرفته و از قیمت دقیق مطلع شوید. و همچنین میتوانید سوالات خود را از ما بپرسید. اطلاعات تماس در بخش تماس با ما در سایت درج گردیده است.