تولید جار شیشه ای فانتزی در ایران توسط شرکت دینا انجام میگیرد. جار شیشه ای فانتزی در مقابل جارهای شیشه ای ساده قرار میگیرند و نسبت به آن ها دارای ظاهری شکیل تر و شیک تر میباشند. این جارهای شیشه ای مزیت های فراوانی را در پی دارند به عنوان مثال موجب افزایش فروش محصولاتی مانند عسل، مربا و… میگردند که در خصوص این مزیت ها در ادامه به طور مفصل صحبت خواهیم نمود. به دلیل همین مزیت ها تولید جار شیشه ای فانتزی از الزاماتی ست که به عهده ی شرکت های تولید کننده جارهای شیشه ای میباشد.

تولید جار شیشه ای فانتزی

همانطور که در مقدمه گفته شده تولید جار شیشه ای فانتزی از وظایف شرکت های تولید کننده جارهای شیشه ای میباشد زیرا که جار شیشه ای فانتزی به سبب مزایایی که دارد بسیار مورد تقاضا قرار میگیرد و باید در جهت تامین این تقاضا جارهای شیشه ای فانتزی تولید گردند. تعدادی از مزایای جارهای شیشه ای فانتزی عبارتند از:
  • زیبایی بخشیدن
  • جلب توجه افراد به خود
  • افزایش فروش محصولاتی که با این ظروف عرضه میگردند.
  • قابل استفاده به عنوان لوازم تزئینی و دکوری
  • و…

مسئولیت رفع این نیاز و تقاضا را در ایران، شرکت دینا به عهده گرفته است و جارهای شیشه ای فانتزی را در انواع و اقسام مختلفی چون

تولید مینماید. این شرکت علاوه بر رفع نیاز داخل در راستای صادرات نیز فعال است و میزان زیادی از تقاضای سایر کشور ها را نیز پاسخگو میباشد. مدل های نام برده شده تنها تعداد اندکی از مدل های تولیدی این شرکت بود، شما میتوانید برای دیدن مدل های بیشتر به همراه اطلاعاتشان (سایز، اندازه، ابعاد، گنجایش و…) به کاتالوگ محصولات جار شیشه ای سایت مراجعه نمایید.

جارهای شیشه ای فانتزی

جار شیشه ای عسل

بطور کلی جارهای شیشه ای دارای کاربردهای بسیاری میباشند. که این کاربردها مختصرا عبارتند از:
  • بسته بندی مواد غذایی چون عسل، مربا، شکلات، خیارشور، زیتون، حبوبات و…
  • استفاده به عنوان وسایل تزئینی مانند جا شمعی
  • بسته بندی وسایل آرایشی و بهداشتی چون کرم ها، ژل ها و…
  • استفاده به عنوان گلدان های گیاهان آبزی
  • و…

که یکی از رایج ترینِ این کاربردها بسته بندی و نگهداری عسل میباشد. عسل به عنوان یک محصول صادراتی در ایران شناخته شده است. از همین رو بسته بندی آن از اهمیت فوق العاده بالایی برخوردار است و بهتر است که به زیباترین و بهترین شکل ممکن بسته بندی گردد. بنابراین بهترین انتخاب برای بسته بندی عسل را میتوان جارهای شیشه ای دانست که بنا بر لزوم بر شیک بودن آن، جارهای شیشه ای فانتزی از اولویت بسیار بالاتری برخوردار میگردند. در خصوص بسته بندی شیک و لوکس عسل پیش تر مطلبی تحت عنوان شیشه عسل لوکس در سایت پکینگ جار منتشر شده است که شما میتوانید با مراجعه به آن اطلاعات بیشتری را در این خصوص کسب نمایید.

جار شیشه ای فانتزی عسل

جار شیشه ای کوچک

جارهای شیشه ای به دسته های مختلفی تقسیم میشوند. یکی از این دسته ها جارهای شیشه ای کوچک میباشند. جارهای شیشه ای فانتزی نیز به همین صورت به دو دسته ی کوچک و بزرگ تقسیم میشوند. تقریبا تمامی جارهای شیشه ای کوچک موجود را میتوان به عنوان جارهای شیشه ای فانتزی شناخت زیرا که همان کوچک بودن آن ها موجب فانتزی بودنشان میگردد. از جارهای شیشه ای کوچک اغلب با عنوان جار شیشه ای تستر یاد میشود که علت این امر کاربردهای آن ها ست. در خصوص جارهای شیشه ای کوچک نیز پیش تر مطلبی با عنوان انواع جار شیشه ای کوچک در سایت منتشر شده است که شما میتوانید با مراجعه به آن از مزایا، مدل ها و سایر ویژگی های مربوط به آن ها مطلع گردید.

تولید جار شیشه ای فانتزی کوچک

خرید اینترنتی جار شیشه ای

شما میتوانید تمام محصولات معرفی شده را از شرکت دینا به صورت اینترنتی و تنها از طریق یک تماس خریداری نمایید. بدین منظور لازم است که با شماره های درج شده در زیر این مطلب تماس حاصل نموده و سفارش خود را ثبت نمایید و پس از آن در محل مدنظر خود دریافت نمایید.