بازار خرید انواع جار و ظروف شیشه ای برای بسته بندی انواع مواد غذایی امروزه بسیار پرطرفدار است. زیرا ظروف شیشه ای از نظر کاربرد و استفاده های مختلف در بسته بندی به عموم مردم ثابت شده و در مقایسه با ظروف پلاستیکی و یا فلزی برتری دارند. شما می توانید انواع جار شیشه ای برای نگهداری انواع مواد را در سایت های شرکت دینا مشاهده کنید و با اطمینان خرید کنید.

چرا باید ظروف جار شیشه ای را جایگزین ظروف فلزی یا پلاستیکی کنیم؟

بازار خرید و فروش و استفاره از ظروف شیشه ای در دنیای امروز بسیار داغ و پرطرفدار است زیرا ظروف فلزی یا پلاستیکی دارای زیان های فراوانی هستند ک نمیتوان مواد را به خوبی و برای مدت طولانی در آنها نگهداری کرد. در ادامه به زیان های ای ظروف اشاره خواهیم کرد. این زیان ها عبارت اند از:

  1. تغییر رنگ مواد داخل ظرف
  2. تغییر مزه و یا خاصیت ماده
  3. زنگ زدن و تغییر رنگ ظرف
  4. کپک زدن سریع مواد غذایی
  5. از بین رفتن رنگ و لعاب ظرف
  6. واکنش دادن با مواد داخل ظرف
  7. کیفیت پایین در کنار قیمت های زیاد
  8. کم بودن تنوع در شکل و اندازه
  9. ایجار بیماری و حساسیت
  10. سوراخ شدن در اثر نگهداری مواد اسیدی مثل آبلیمو

همانطور که در بالا مشاهده کردید این ضررها باعث شد تا عموم مردم امروزه به نگهداری مواد غذایی، دارویی، آرایشی، صنعتی و دیگر مواد خود در ظروف شیشه ای روی آوردند. ظروف شیشه ای بسته بندی دارای مزایایی همچون:

  1. واکنش پذیری در حد خنثی و واکنش ندادن با انواع مواد
  2. تنوع بسیار در شکل و اندازه
  3. استحکام بالا
  4. حفظ خواص و رنگ و بو و مزه ی انواع مواد
  5. توانایی نگهداری مواد برای طولانی مدت
  6. قیمت ارزان تر در مقایسه با ظروف فلزی

کاربرد جار شیشه ای برای بسته بندی

جارهای شیشه ای به علت دارا بودن جنس شیشه در بسته بندی و نگهداری اکثر مواد کاربرد دارند چون می توان بدون نگرانی به سالم ماندن مواد درون آن مواد را در آن نگهداری کرد. کاربرد جار شیشه ای در بسته بندی موادی همچون:

  1. مواد غذایی: مثل سس، رب، ترشی، انواع حبوبات و مواد خشک، ترشی جات، عسل و مربا، چای و قند و نبات و غیره.
  2. مواد آرایشی: مثل انواع کرم و ژل های آرایشی، انواع ماسک صورت و بدن و غیره.
  3. مواد دارویی: نگهداری انواع قرص، شربت و غیره.
  4. مواد صنعتی: مانند چسب، روغن، رزین، رنگ و غیره

می باشد که می توانید بسته به نیاز خود انواعی از ظروف را در یاست شرکت دینا مشاهده و سفارش دهید از بابت سلامت تمامی محصولات خود برای نگهداری آنها در ظروف شیشه ای مطمئن باشید.

کارگاه تولیدی و پخش شرکت دینا

شرکت تولید کننده ی ظروف شیشه ای بسته بندی دینا در دو کارگاه در شهر پرجمعیت کشورمان یعنی اصفهان و تهران مشغول تولید انواع جار برای مصارف مختلف است. شما با تماس با ما به مشاوران مجرب شرکت وصل خواهید شد و برای سفارش و خرید محصولات راهنمایی می شوید. ارسال تمامی محصولات از تهران بوده و هرچه تیراژ خرید شما بیشتر باشد موظف به پرداخت قیمت کمتری خواهید بود. تمامی محصولات شرکت دینا در قسمت محصولات سایت مشاهده فرمایید. به علت شیوع بیماری کرونا شرکت دینا امان سفارش و خرید اینترنتی را برای شما عزیزان فراهم آورده است و دیگر نیاز نیست در بازار های شلوغ به دنبال جار شیشه ای دلخواه خود باشید. قیمت ظروف بسته به شکل، اندازه و تیراژ متفاوت می باشد. میتوانید با یک کلیلک تمامی محصولات مارا مشاهده کنید، از طریق اینترنت سفارشات خود را ثبت نموده و محصول خود را در کمترین زمان با بهترین کیفیت دلخواه در محل دریافت نمایید. از توجه شما عزیزان سپاسگزاریم.